Pynt på bad

nancy drew

Forumet er livet
Jeg syns vårt ene bad er så ukoselig. Kunne tenkt meg et mer lunere uttrykk. Vi har nemlig kvite fliser på vegger og grå på gulvet. Interiør er også kvit. Hvordan ser ditt bad ut? Beskriv eller bilde☺️

Ehh. Du ønsker ikke mitt bad.

Kaos. Klær. Kluter. Stellebord. Ingen skap, et par åpne hyller. Esker med ting i hyllene. Hylle under speilet hvor alt du ville hatt i et skap befinner seg. (fra tannkoster til deodorant. Sminke, barbersaker og negleklipper. Etc)

Jeg ønsker meg veeeeldig å pusse opp badet!

(forøvrig blå fliser, gul våtromstapet med blomstrer og bygget i 1979)

Vi har stort bad, flisene er Ok. Men badet er 12 år gammelt. Hadde nok valgt andre fliser om jeg kunne gjort d om igjen.
Hva med et baderomsteppe, håndklær og ei grønn plante? Noen duftelys?

Litt grønne planter kan gjøre en stor forskjell , ett teppe for å gjøre det litt ‘lunere’, litt kubbelys osv :) Vårt bad er fra 80 tallet med blå og hvite fliser , og pga økonomi nå så prioterer vi ikke badet (varmekablene sa takk for seg i sommer) og da må man bare gjøre det beste ut av det :D Har selv planter, lys og teppe for å bli mer slik jeg vil ha det -enn så lenge :happy:

Teppe, fine håndklær, duftlys og kanskje noen dekorative esker eller kurver til å ha ting i? [emoji4]

Hvis du ikke liker at interiøret er hvitt kan du få tak i sånn folie til å klebre på skapdørene [emoji4] jeg skal gjøre det på ene badet vårt, tror det vil gi hele badet et løft, og det for under 300 kr [emoji6]

Har kurv med toalettrullene oppi. Stor vase med tulipaner oppi. Noe stearinlyspynt og vaskepulver og slikt i krukker og tøymykner og slikt i glassflasker. Litt pynt i det også :)

Kurv med dopapir i, litt duftlys og en grønn plante gjør mye :)

Et fint teppe på gulvet vil gjøre mye hvis det er det rette teppet. Så kan du ta igjen fargene i teppet på nye, freshe håndklær. Og så bør du få inn noe treverk; det er ingenting som luner et sterilt rom som akkurat det. Evt noen planter.

Duftlys, noen pene flasker med skumbad, pent brettede håndklær på en hylle, og en dekorativ skål til smykker og øredobber.

Back
Topp