Puuzen86`s dagbok

Puuzen86

Forelsket i forumet
Nå er det snart dags for TR igjen, Skal vel teste på Torsdag eller Fredag. Om ikke TR kommer før[&:]
Har hatt så S%¤#= vont i puppene de siste dagene at jeg har nesten gått på veggen, men har heldigvis godt over nå da:) 
Er det foresten noen andre som skal teste nærmere helgen? Litt gøy å høre:)
 
Ellers skal jeg på trening i dag:) Om samboeren min klarer å dra seg ut av senga:p
 
Jeg skal teste på lørdag. [:)] Nervepirrende.. Lykke til med testingen da [;)]
 
Tusen takk. Det skal jeg gjøre. [;)]
 
Nå sitter jeg på nattevakt på Netcom.....
å fy så trøtt jeg er. Så akk på de 3D ultralyd videoene:D de var kjempe søte da[;)] Håper så inderlig det blir denne mnd. TR skal egentlig komme på Fredag, men syns hun bare kan holde seg hjemme:S
Ellers er været her i Kristiansund, overskyet og kaldt:p  Håper på fint vær i morgen[:D]
Samboer skal være bort i hele morgen, og jeg skal å trene med en venninne.  om jeg ikke sovner på sofaen mens jeg spiser frukost:p
Kan jo ikke være helt bra å holde på slik mens jeg prøver, døgnrytmen er jo helt på jordet, å jeg sover garantert ikke nok. Hm...
Nå er endlig logoen til Hundeklubben jeg holder på å start klar oxo[:D] Å da blir det show[;)]
 
åå:) hehe noen som klarer å få unger:P Hehe:p Islandsk fårehund da eller? Skal du ha valp?
De er kjempe gode å søte [:D]  Gleder med nesten like mye til å endeli bli gravid, som til å få meg ny valp jeg:p
 
Skal ha Shiba jeg:)
 
Ble nok ikke denne mnd heller[:(]  Har fått besøk så det holder...
Klumpete og kraftg[:@] skjønner ikke, har da aldri vært slik før, bare siste to mnd, før var det bare så vidt jeg merket den.....
Skal til GU spes. 20 Juni da....
 
Ny PP og nye muligheter folkens[:D]  Lykke til ALLE sammen:):):):):)[:D][:D][:D][:D][:D][:D]    Håper det blir  på oss alle sammen snart[:)]
 
Lykke til til deg oxo:)
 
Vi har byttet soverom i leiligheten[:)] kanskje det hjelper:p hehe har i allefall mere energi til å prøve[:D]
 
hei jenter:)
da sitter jeg å kjeder meg på jobb i gjen[8D]
En uke til TR kanskje kommer..... Har begynnt på Chrom denne mnd da.
Noen som har erfaring med det?
 
Back
Topp