Puuuh...

Sånn... Dette har vært min dag:
 
Sto opp kl 05.50
Jobb fra 06.30 til 14.00
Shoppa litt med en venninne til kl 15.00
Hjem og rydda badet, og vaska en maskin med klær.
Dro tilbake på jobb kl 16.00, hadde personalmøte fram til 19.00
Og siden jeg kom hjem til nå har jeg:
Vaska en maskin til med klær, hengt opp to til tørk, støvsuga HEEELE leiligheten, tatt oppvasken og sett hotell cæsar!! [:D]  (Er det rart jeg blir kalt TORNADOEN?? )
 
 
Sååå.. nå skal jeg slappe av på sofan med levende lys og tv-titting.. Kaaanskje jeg finner frem bittelitt potetchips!? oooh... Fortjener jeg det!? Eller!??[:)][:)]
 
Djiz...blir sliten bare av å lese om det, jeg! Du er flink, du. Nå kan du slappe av med god samvittighet!
 
ORIGINAL: namarie

Djiz...blir sliten bare av å lese om det, jeg! Du er flink, du. Nå kan du slappe av med god samvittighet!

 
Tihi... Takk Namarie! [:D]
Ja, sambo rømmer huset når "tornadoen" starter, så nå sitter han på verkstedet å småpjusker på bilen.. Han sier han blir sliten av å se på meg! *Tihi*
Ja, tror det blir litt potetgull jeg.. Og litt dip!?[:-]
 
ORIGINAL: svimsa

Oi oi oi [:o] Du er søren meg dyktig!! Du er hjertelig velkommen hit en dag også! Jeg kan kjøpe chips, snop og det du måtte ønske! [8D]

 
Å vet dere hva det verste er!??? Jeg har STORKOSA MEG!!!! Eeeelsker å rydde! Helt seriøst faktisk! Lillesøstra mi er min rake motsetning og betalte meg gladelig en 50 lapp for å rydde rommet hennes da vi var små! Jeg spurte til og med om jeg fikk lov å rydde rommet hennes..frivillig og gratis!!![:D][:D]
 
Så, jeg kommer gjerne til deg Svimsa! [:)]
 
 
 
ORIGINAL: Lykkeliten87

WOW   du er EFFEKTIV!!
Kjempe bra, du har utretta mye på en dag[:)]
Fortjener absolutt noe snask nå[:D]


 
Å sitter faktisk å tenker på at jeg kanskje burde ha vannet alle plantene!? [:)](Eller skal jeg vente til imorgen!? hehe)
 
ORIGINAL: Lykkeliten87

Ehh.. Vent til i morgen du[;)] Dip er flott, kos deg med det[:D]

Hvis du eeeelsker å rydde så er det nok å rydde på her[8D][:-]


 
Ok, da kommer jeg først til deg Svimsa, og så drar jeg til deg Lykkeliten87... I`m on my way! [:D][:D]
 
så flink d er kan d senda over litt energi til meg også?he he.
 
for en dag...d va ikkje værst! Flink!! Du fotjener absolut noe snop no ja!![:D]  Kjenner igjen den me at gubben rømmer huset......samme skjer her. Stikker å skrur istedet for å hjelpe til,men egentlig er de jo som regel i veien allikevel,akkurat da. hihi
 
Back
Topp