puuu!

Keija

Betatt av forumet

å ha en syk baby er ikke bare bare altså! han våkna imorges med nesten 39 i feber. vi sto opp i 9 tiden. og fra da til kl 11 ikveld har han sovet 40 min tilsammen! vært sutrete og skal baaare sitte på fangen! Stakkar liten! får vondt av ham! heldigvis er det ikke noe problem å få i ham mat! 

andre som har syke babyer??

Keija skrev:

å ha en syk baby er ikke bare bare altså! han våkna imorges med nesten 39 i feber. vi sto opp i 9 tiden. og fra da til kl 11 ikveld har han sovet 40 min tilsammen! vært sutrete og skal baaare sitte på fangen! Stakkar liten! får vondt av ham! heldigvis er det ikke noe problem å få i ham mat! 

Huffda, det er absolutt ikke kjekt når babyene blir syke. Vi har så langt vært heldige her med minstesnuppa, men det kommer vel etterhvert. Og når de starter i barnehagen tar det jo helt av... Masse god bedring til snuppen din!

Uff, stakkars liten, og stakkars mammaen og pappaen... Her har vi ikke hatt noen skikkelig sykdom, men han var kraftig forkjølet hele desember.

Masse god bedring til lille babyen din.

takk takk:) 

heldigvis har han vært i fin form idag! plutselig var feberen borte! Herlig å få tilbake den goe blide gutten min=D

jeg har en gutt som virker kraftig forkjølt! det er helt forferdelig å høre på, han hoster til han nesten brekker seg, og i det siste døgne når han puster høres det ut som om at han nesten har kols eller astma! vet ikke helt hva jeg skal gjør med han.. har dere noen råd ? :)

Keija skrev:

Hvordan går det med lille bebis, Keija?

Back
Topp