Puuh!

Lucy*

Betatt av forumet
Jeg føler meg skikkelig misslykka i dag. Det er første dagen hvor jeg har vært helt alene med mini fra morgen til kveld uten samboeren da han skulle ut rett etter jobb. Og jeg sitter her helt dønn utslitt mens tårene triller. All kred til dere alenemammaer der ute, hjelpes for en jobb dere gjør! *bøyer seg veldigveldig i støvet*

Men jeg tror jeg trengte en slik dag for å minnes på hvor "lett" jeg egentlig har det, jeg blir litt flau over hvilke småting jeg begynner å grine og stresse over.

Ja, jeg er målløs og dødsimponert over hvor vannvittig mye alenemødrene gjør!!
Jeg er alltid på gråten de dagene jeg har vært alene stort sett hele dagen...

Og kos på deg som er sliten - du har vært flink!! [:D]

ORIGINAL: En liten morellskatt

Sign![:)]

Tommelen opp til alle alene mammaer ja, virkelig!!!

Men skal si du har vært flink idag du og!!! *klemmepå*

Ja, jeg klarer ikke forestille meg det en gang! Mannen min skulle være vekke nesten en uke, etter 2 dager reiste jeg hjem til mor...!

Tårene kommer jo lett i denne tiden, men er ikke noe gøy likevel! Gled deg til mannen kommer hjem [:)]

Utrolig hva man klarer hvis man må da... Var alene med de to eldste i flere år, og greide meg fint jeg [:)] Men nå er jeg jo "avhengig" av mannen min...! Altså, jeg har vent meg til at vi er to om alt, så jeg kaldsvetter jo hvis jeg må være alene... Hehe... Skjønner ikke hvordan jeg klarte meg alene jeg? [8D]

All ære til alenemammaer (og -pappaer) der ute! Og klapp på skulderen til deg - du har jo klart det! [;)]

Ja jeg er alena me alle 3 hele tiden, bortsett fra når de største er hos faren sin...

men mini har jeg hele tiden :) å mange ganger har jeg problemer med å skjønne hvordan det går ann å klage når man blir alene med en liten baby i kanskje 1-2 døgn!!!

ORIGINAL: BabyINovember10

Ja jeg er alena me alle 3 hele tiden, bortsett fra når de største er hos faren sin...

men mini har jeg hele tiden :) å mange ganger har jeg problemer med å skjønne hvordan det går ann å klage når man blir alene med en liten baby i kanskje 1-2 døgn!!!

Hehe, samme her. [8D] Men jeg vet jo ikke hvordan det er å ha en samboer eller bf som stiller opp uansett. Sånnsett er jeg glad for å ha vært alene så og si hele graviditeten; hadde vært vanskeligere å takle og være alene hvis jeg var vant til noe annet.

ORIGINAL: En liten morellskatt

Sign :)

Allr først vil jeg skrive at det er veldig koselig at dere syns vi alenemammaer er flinke . For meg er det hvertfall litt ålreit å lese at andre kan forstå at det kan være tungt til tider.
Men når det er sagt, det er stooor forskjell på å være vant til å være alene og å være vant til å ha mannen der mesteparten av tiden.

Hadde jeg vært vant til å ha en mann her mesteparten av tiden, så hadde nok jeg hatt større problemer med å være alene med barna en dag eller 2 jeg også.

Men nå er jeg vant til å være alene med guttene mine og da går det greit. Selvfølgelig jeg har dager hvor jeg ikke helt skjønner hvordan jeg skal klare det, men man får det alltid til på et vis [:D]

Sender deg en stoooor klem. Skjønner du blir sliten og emosjonell [:)]

Back
Topp