Putti plutti pott

Det kommer vel litt an på hvordan han er, liker han å sitte rolig å følge med på ting? Putti plutti pott er jo veldig fengende med mye sang og dans, og jeg skal ta med mine på 4 1/2 og 2 1/2, er litt spent på minsta, men tror det skal gå veldig bra=)

Vi skal på Søndag, sønnen min er også 3 år. Håper det går bra ;)

Tok med min i fjor, da var han 3 år og 3mnd'er.. Han satt som limt, og sa ikke et eneste ord underveis..! Så det var virkelig noe for han..! Men han kunne også på den tiden sitte stille på kino eller hjemme med film, så jeg visste jo litt på forhånd at det burde gå greit :-)

Ikke noe problem det. Vi hadde i fjor med oss 5 toåringen og en tre åring. Og det var rett og slett en suksess , så vi gjentar dette i år igjen. Da med 5 treåringer og 1 4 åring!:)

Eg har vore med niesa mi på 3 år, det gjekk fint. Einaste var at mange av barna var litt rastlause etter pausen, det var liksom litt vanskelig å plutselig måtte sitte i ro igjen. Skal på lørdag med niesa som no er blitt 6 år, og guten min på 2,5 år. Er spent på guten min, som egentlig ikkje er så flink å sitte i ro, men me går heller berre viss det blir vanskelig. Eg gledar meg stort i allefall, syns det er kjempekoselig!!

Vi har vært 2 år på rad nå.. og snuppa blir 3 år rett rundt hjørnet.. Stille som mus i år og i fjord.. Eller i år sang og danset hun med :)

jeg skal på lørdag med 2 åringen min....

Eg hadde med meg Lucas på det i fjor, da var han 3,5 år. Han likte det godt, sang på sangane heile jula og masa fortsatt om å sjå det igjen :) Det einaste dumme vi gjorde var å kjøpe billetta til den seinaste forestillinga, så han var veldig trøtt.

Back
Topp