Putti Plutti Pott

Ninen D

Elsker forumet
Jeg hørte i stykker en kasett (ja kasett) av "plutti plutti plott" når jeg var liten. Den gikk på repeat HELE julen, fra den ble pakket frem til den ble pakket ned...
Den gikk vel totalt i stykker når jeg var en 14-15 år, og var litt rebell og ikke lyttet til sånn mer...

Men her tidligere i uken fant jeg "plutti plutti plott" på CD, og måtte jo kjøpe den.
Fikk helt gåsehud når jeg hørte på den igjen, hehe... Deilige barndomsminner.

Og nå har den gått ut og inn hele uken, Emilie sitter og ler og synger og klapper hver gang jeg setter den på, og mamma og pappa synger med.
Klippe klippe klippe klippe [:D]

Morro for hele familien, og Emilie virkelig ELSKER å lytte til den historien, når den settes på på spilleren, sitter hun der på flekken, mens hun boogier, og klapper og smiler og ler. Hele cd'en gjennom.
Om og om igjen :D

ÅÅÅÅ[:D][:D] Jeg kjøpte Putti Plutti Pott i går, og vi har nettopp satt den på[:)]
Hørte på den så mange ganger når jeg var liten, og var på MANGE forestillinger i Oslo Spectrum eller hvor nå enn det var! Gleder meg til vi kan ta med Jacob på det!

Så d fins flere fans...?
Jeg er helt VILL etter putti plutti pott!
Hørte også i stykker kasetten,og fikk cd'en i julegave for 3-4 år siden.
Den går i repit fra august-desember hvert år![8D]
Jeg og sambo var å så stykket for 2 år sida,og han ble like hekta,
så vi gleeeeeeder oss til Jan Einar blir stor nok til å bli m!![:D]

Åh ja, gleder meg villt til Em og kan bli med på forestilling!
Elsker putti plutti pott <3<3

Putti Plutti Pott har vært med oss hver jul siden vi var bittesmå[;)]

Jeg har og gode minner fra Putti Plutti Pott. Var på teater i Oslo og så det når jeg var mindre og Per Asplin var med... blir ikke det samme lenger desverre. Tror også Nora Brockstedt eller no sånt var med den gangen. Fantastisk. Kasetten har jeg ett eller annet sted tenker jeg. Vi hadde vel med tantebarnet mitt med når hun var... 4 år kanskje. Og hun er nå snart 24... kan det virkelig være så lenge siden? Faktisk.... Startet på Oslo Konserthus i 1987 og det var der jeg var... Helt i begynnelsen på 90-tallet. Herlig[:D][:D]

Back
Topp