Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
nåkken som har hatt de?? putebarn som i hoftepute... mathias hadde det i 3 mnd da han blei født.. luer egentli på om vist et familemedlem har hatt de om de så e alle som må ha de..?? va nåkken som sa de ..
Hmm nei tror ikke vist første har det så må resten av ungene ha det(ikke 100%sikker altså)
Men eldste min var ofte på sjekk de 6 første månedene...Men hun lå i sete fra uke 29 og derfor ble det vurdert...Så vist hun måtte hatt pute så hadde ikke minste trengt det og...
Det er arvelig..det er i min familie selv om jeg selv ikke hadde det, så jordmoren skrev det faktisk under sykdommer på helsekortet..slik at babyen blir sjekket for det når den kommer ut.
Må legge til at selv om det er arvelig så trenger ikke alle å få det nei..det var vel det du lurte på :)
Men det kan være arvelig, men det kommer vel sikkert av andre grunner også! :)
I min familie er det søsteren min og hennes datter som har hatt det.. Det var jordmoren som spurte om det var i familien..
Nei, er ikke slik.. min nr 2 hadde det, men ikke nr 1;). Ligger ikke i vår familie heller, ingen andre som har hatt det før..
Legger til at ungen min lå aldri i seteleie heller, så ble som lyn fra blå himmel med den puta..
Jeg hadde først pute, og så gips. Lærte meg å gå to ganger.... De skiftet heller ikke gipsen, så det holdt på å gå skikkelig galt med meg. Havnet i siste liten på sykehus der de fikk av meg gipsen og blodet begynte å strømme igjen[&:] Det er også flere i nær familie som har hatt hoftefeil. Det noteres i helsekortet, og barna mine ble sjekket flere ganger for sikkerhetsskyld. Men det er ikke slik at om en har det så får alle -ingen av våre barn har trengt pute! Perfekte[;)]
1000 takk for svar:) her e de heller ingen i familien som har påvist noe galt med hoftene.. håper nr 2 slipper pute,synst de va kjempe travelt.. gulping å styr på putetrekket og helsestasjonen kunne kun gi meg 2 putetrekk... [:@] kryssa fingra for at lille spira vår slippe[;)][:)]