Putebarn og bilstol, noen med erfaringer?

monaogmini

Glad i forumet
Leander har fått frejkas-pute nå og jeg begynner å bli bekymret for hvor mye lenger han kan sitte i bilsetet sitt. Synes det begynner å bli trangt allerede. Så hva gjør jeg nå da? Kan jeg legge et håndkle eller teppe under rumpa hans så han kommer litt høyere opp? Finnes det et sete som er breiere enn andre? Eventuelt et bakovervendt fra 0-18 kg eller noe som har god hvilestilling?

Han har forresten et maxi cosi nå.

Jeg har ei jente som har brukt skinner og ei som har brukt hoftepute.
Begge passet i maxi cosi:)
Ho eldste måtte ha skinner i ett år, så etter noen mnd, var ho for stor for setet med skinnene på, så da tok vi av skinnene hver gang vi kjørte bil.

smash skrev:
Ho eldste måtte ha skinner i ett år, så etter noen mnd, var ho for stor for setet med skinnene på, så da tok vi av skinnene hver gang vi kjørte bil.

Kanskje mine følelser som spiller inn da. Synes det ser så trangt ut i setet, men han klager jo ikke. Men han kan nok sitte sånn en stund til, har bare lyst å finne en mulig løsning klar til da. :)

monaogmini skrev:

smash skrev:

Kanskje mine følelser som spiller inn da. Synes det ser så trangt ut i setet, men han klager jo ikke. Men han kan nok sitte sånn en stund til, har bare lyst å finne en mulig løsning klar til da. :)

Hvorfor må han bruke pute? En det alvorlig?

Jenta mi hadde nesten den ene hoften ute av ledd, men vi fikk lov til å ta av skinnene når vi kjørte bil.

Back
Topp