Putebaby?

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
I dag har vi vært på ultralyd på sykehuset av hoftene til lillemor. Legen var ikke fornøyd med venstre hofte og vi får mer å vite på ortopedisk Avd da vi skal dit på tirsdag, men legen nevte pute.

Andre som har opplevet dette? Blir det pute må vi ha ny vogn og kanskje bil sete.... Og det blir tungvindt tenker jeg. Vet at jeg ikke skal ta sorgens på forskudd, men jeg klarer ikke la være å tenke......

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

En venninne av meg hadde putebarn og de fikk plass i vanlig vogn og bilsete.. men han gikk bare med den til han var 3mnd.
Men krysser fingrene for at dere selvfølgelig slipper pute, men bra at de sjekker godt og oppfølging deretter.

♡♥Frøkna kom 7 Juli 2013 - Termin 15 Juli 2013 ♥♡

En venninne av meg hadde putebarn og de fikk plass i vanlig vogn og bilsete.. men han gikk bare med den til han var 3mnd.
Men krysser fingrene for at dere selvfølgelig slipper pute, men bra at de sjekker godt og oppfølging deretter.

♡♥Frøkna kom 7 Juli 2013 - Termin 15 Juli 2013 ♥♡
Takk!

Jeg har Quinny 3xl Comfort vogn og den er nok for smal på midten- den er formet som et timeglass.... Har googlet bilsetet, men leser at mange tar den av i bil...

Takk!

Jeg har Quinny 3xl Comfort vogn og den er nok for smal på midten- den er formet som et timeglass.... Har googlet bilsetet, men leser at mange tar den av i bil...

Acta Graco Cosmic Comfprt bilsete ;) Der kan du heve rumpa så beina kommer ut på sidene. Men det er jo egentlig et sete nr 2, så er vell gjerne litt vell tidlig å putte babyen i et slikt sete?

Storesøster her fikk på skinne da hun var 5 mnd, så vi måtte bytte fra brio babystol til scta graco sete Då.

Acta Graco Cosmic Comfprt bilsete ;) Der kan du heve rumpa så beina kommer ut på sidene. Men det er jo egentlig et sete nr 2, så er vell gjerne litt vell tidlig å putte babyen i et slikt sete?

Storesøster her fikk på skinne da hun var 5 mnd, så vi måtte bytte fra brio babystol til scta graco sete Då.
Takk for det tipset! Ja, det er ganske tidlig å bytte ja. Får vel høre hva legen sier;)

Anbefaler en gruppe på facebook som heter putekrigerne. Der er det mange med samme utfordringene ;-)

**JENTE FØDT 10.03.2010**
**JENTE FØDT 05.07.2013**

Fikk påvist umodne hofter 4 dager etter fødsel pga seteleie og har fått pute til prinsessa. Anbefaler også putekrigerne på facebook, kjempegruppe der du kan stille spørsmål og få mange tips:-) vi skal ha puten på enten 6 uker eller 3mnd(skal på kontroll om to uker) bruker maxi cosi sete og har simo von, funker bra begge to;-)

Fikk påvist umodne hofter 4 dager etter fødsel pga seteleie og har fått pute til prinsessa. Anbefaler også putekrigerne på facebook, kjempegruppe der du kan stille spørsmål og få mange tips:-) vi skal ha puten på enten 6 uker eller 3mnd(skal på kontroll om to uker) bruker maxi cosi sete og har simo von, funker bra begge to;-)
Tusen takk for svar. Har Mack cosi pebbel setet, det er vel like stort så da er det kanskje ikke noe problem da;)

Tror det blir pute på min baby også. Får vite det sikkert 5. sept.
Nettopp meldt meg inn i putekrigerne på facebook :)

Tror det blir pute på min baby også. Får vite det sikkert 5. sept.
Nettopp meldt meg inn i putekrigerne på facebook :)

Back
Topp