Pute?

MoJo

Elsker forumet
Augustmødrene 2014
Septembermødre <3
Mailykke 2018
Har deres barn begynt med pute? Hvis ja, hvorfor? :p
Her sover lillemor fortsatt uten pute, men vi vurderer om vi skal begynne med det. Hører at mange begynner med det når de har passert året. Vet jo de ikke skal ha det før de er 1 år pga krybbedød-faren. Men hvorfor begynner de med det etter fylte 1 år, liksom? :p Sover de bedre?
 
Min sovner med pute under hode/skuldre, men jeg tar den bort når jeg legger meg :)
 
Jeg tenker som deg, MoJo. Vet ikke hva som er bra med pute. Men så har vår lille vært mye forkjølet, så vi har hatt helling på sengen store deler av tiden.
 
Jeg tenker som deg, MoJo. Vet ikke hva som er bra med pute. Men så har vår lille vært mye forkjølet, så vi har hatt helling på sengen store deler av tiden.

Vi har også helling på senga. Føler det fungerer veldig bra. :) Men hvis en hodepute gjør samme nytten så kunne hun fått det i stedet for.
Har du tenkt å prøve med pute, eller sover mini godt når senga likevel har helling?
 
Er den i veien i løpet av natta siden du fjerner den...?

Ja, han beveger seg så mye og har funnet han under puten (har video baby call, så oppdaget det). Så litt engstelig og hysterisk :p men han har refluks, så sovner lettere med litt god oppbygning, men kan altså ikke sove med masse greier i sengen. Har også selve sengen i vinkel da ;)
 
Ja, han beveger seg så mye og har funnet han under puten (har video baby call, så oppdaget det). Så litt engstelig og hysterisk :p men han har refluks, så sovner lettere med litt god oppbygning, men kan altså ikke sove med masse greier i sengen. Har også selve sengen i vinkel da ;)

Aah. Ser den ;) Er det jeg tenker på også, at puta bare kommer i veien for vesla.
Vi vurderer å teste i helga og se det an. Selv er jeg veeeldig glad i puta mi, så kanskje hun sovner enda raskere med pute. :p Vi får se ;)
 
Hatt pute noen måneder her nå, og er veldig glad i puta si. Vi begynte med det etter hun selv viste tegn til å bruke alt annet som pute :)
 
Hatt pute noen måneder her nå, og er veldig glad i puta si. Vi begynte med det etter hun selv viste tegn til å bruke alt annet som pute :)

Hehe ja da er det nok på tide! :laugh: Så søtt! ;)
Her viser hun ikke tegn til å ville ha pute... Hmm. :p Jaja... Vi prøver sikkert i helga uansett ;)
 
Nei ser ikke vits med pute. Selv bruker jeg babypute, kun for å ha noe mellom ansikt og armen når jeg ligger på siden, blir så klamt uten :p
 
Har sånn babypute fra IKEA, men lagt den under lakenet slik at han ikke kan flytte på den :p den er veldig tynn da. Hvis han sover i vår seng (noe som titt og ofte for tiden :p ) så vil han alltid ligge på min pute. Sover godt der!
 
Har sånn babypute fra IKEA, men lagt den under lakenet slik at han ikke kan flytte på den :p den er veldig tynn da. Hvis han sover i vår seng (noe som titt og ofte for tiden :p ) så vil han alltid ligge på min pute. Sover godt der!

Smart triks! Det skal jeg teste ut! Hun får alltid puta over ansiktet! :laugh:
Jeg tror hun liker puta. Føler hun er roligere nå når hun legger seg enn før. Selv om hun sovnet fort da også, altså. :p
 
Har sånn babypute fra IKEA, men lagt den under lakenet slik at han ikke kan flytte på den :p den er veldig tynn da. Hvis han sover i vår seng (noe som titt og ofte for tiden :p ) så vil han alltid ligge på min pute. Sover godt der!
Det var ingen dum ide :)
Vi har ikke tatt i bruk puten enda, men det var en lur måte og gjøre det på :)
 
Back
Topp