Pute!?

Vigdis88

Elsker forumet
September 2012
Når Fie legg seg om kveldan så e det IKJE vitsi å legg på ho dyna, førr den spark ho av seg, så eg bruk å brei over ho når ho e søvna :)

Men eg ha hørt at baby/onga ikje ska ha puta....Men i kveld så va Fie litt suttrat når ho la seg, og eg veit at ho e så gla i mi tynne puta (eg har 2;) ) så eg tok på et trekk med farga på åg bilde av en strek mann.

Og ho låg på magen å snakka å kosa med puta, lille søte snuppa. Så eg la ho bære ha den....

Ho e jo så stor no, at ho kjæm seg jo rundt over alt, opp å ned, står på hode næstn i senga....eller ho står faktisk på hode av og tell, hode ned i senga og står på føttern, med rompa i være :p ser urkomisk ut ;)

Men ke dåkk trur om at ho har puta!?

Det er det samme her også. Asle ligger mer oppå dyna enn under den, og gjerne på kne med rumpa i været :eek: har egentlig vurdert å ta bort hele dyna nå som det er så varmt, men han liker å ligge inntil dyna og gnure nesa si inn i den før han sovner, så jeg har latt være..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja, dyna må eg bære brei på ho når ho e søvna, før ho e en ræsar i senga, rundt, å rundt å rundt :P hehehe :)

Håp at det går bra at ho har puta....eg ska no sjekk ho sånn smått, no den første natta sian det e første natta ho har den :)

Jeg er litt av den mening at han skal ha minst mulig i senga jeg da, så her kommer det ingen pute med det første. Brukte putetrekket som gulpbeskyttelse tidligere, men det måtte jeg fjerne da han begynte å makke seg i søvne for han rullet seg inn i det på et vis :eek: gudene vet hvordan han fikk det til, for det er jo ikke store trekket.. :confused:

Det går da bra så lenge det er en tynn pute.. de er jo så store nå, og Emira hadde en tynn babypute når hun var mindre enn det våres er nå! Har ikke gikk Liana det, fordi glemmer å hente puta hos min mamma :P men hun også er glad i puter å sånt :) så hun må nok få en snart..spørsmålet her er bare om hun kommer til å ligge på den, for hun flytter seg overalt i søvne :P hehe..

Må le av lille snuppa di! heheh.. herlig hvordan du forklarer hvordan hun er :P:D

Jeg er litt av den mening at han skal ha minst mulig i senga jeg da, så her kommer det ingen pute med det første. Brukte putetrekket som gulpbeskyttelse tidligere, men det måtte jeg fjerne da han begynte å makke seg i søvne for han rullet seg inn i det på et vis :eek: gudene vet hvordan han fikk det til, for det er jo ikke store trekket.. :confused:

Eg ska sjå det ann i natt...ke det bi lessn :) Ho har jo go kontroll på kroppen no, så eg trur det ska gå bra egentle....men vi ligg på samme rom, så eg legg merke tell viss det e ett eller ainna så sjer :)

Ingen pute her heller. Husker ikke når T fikk det jeg. Han fikk juniorseng da han var 1,5 år, mulig det var da han fikk den tynne puten han hadde først
I sengen til Lillebror er det dyne/teppe, en bamse og smokk!

Det går da bra så lenge det er en tynn pute.. de er jo så store nå, og Emira hadde en tynn babypute når hun var mindre enn det våres er nå! Har ikke gikk Liana det, fordi glemmer å hente puta hos min mamma :p men hun også er glad i puter å sånt :) så hun må nok få en snart..spørsmålet her er bare om hun kommer til å ligge på den, for hun flytter seg overalt i søvne :p hehe..

Må le av lille snuppa di! heheh.. herlig hvordan du forklarer hvordan hun er :p:D

Hihihihi :) Ja ho e verkele ein ræsar a ein onge ;)
Eg sats på at det går bra i natt med ho å puta, viss ho trives me den, så ska eg kjøp ho ei egen puta :)

Jenny har heller ikke pute, og det blir vel ikke med det første. Ser ikke at hun har behov for det enda. Hun er så varm, så hun hadde nok svetta og blitt forferdelig urolig om hun hadde ei.
Vi har ikke sengekantbeskytter, men har rulla sammen to dyner som er stappa litt nedi hver langside på sprinkelsenga. Hun må ha noe "inntil" seg når hun sover, og disse greier hun ikke å løsne på uansett.
I tillegg sover hun med teppe/dyne, kosekluten- og smokken sin.

Fie har dyna, koseklut å sutte, å no puta i senga :-)

Men koseklutn havn som regel på golve, og dt jr sutta åg, sian ho ræs rundt i senga når ho søv :-) sengekant e lite vitsi i senga hennes, før dn e trøkt flat av aill akivitetn :-P

Lægg ved et bilde a ho, tatt just nu ;-)
Sover så søtt <3

<3 Fie Elise <3

Vedlegg

• 1374445191605.jpg
    1374445191605.jpg
    52 KB · Visninger: 16
Fie har dyna, koseklut å sutte, å no puta i senga :-)

Men koseklutn havn som regel på golve, og dt jr sutta åg, sian ho ræs rundt i senga når ho søv :-) sengekant e lite vitsi i senga hennes, før dn e trøkt flat av aill akivitetn :-P

Lægg ved et bilde a ho, tatt just nu ;-)
Sover så søtt <3

<3 Fie Elise <3

De er bra søte når de sover ;):)

Her har M en kjempetynn pute. Fra Ikea. Akkurat begynt. Nå sover hun bedre syntes jeg. 1 gang våken hver natt. Herlig. Vet ikke om drt er pga puta. Har hørt at de ikke anbefaler pute før fylte 1 år ... hmm...

Mina klør i gommen... er det tann nr 8 som kommer :-)

Sent from my GT-I9300

Vedlegg

• 1374477621511.jpg
    1374477621511.jpg
    49,8 KB · Visninger: 16
Hermine har ei syltynn babypute som hun liker veldig godt! Nå er de ji så store så sjansen for at de kveles av puta er minimal;):p
Begynte med den for et par måneder siden da hun var veldig tett, og nå sover hun om mulig enda bedre:)

*Surfer mobilt*

Back
Topp