Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hm...
står i permen jeg fikk fra helsesøster at for å forebygge skjevutvikling av hodet skal det brukes enn bløt liten pute de første 3-4 mnd, ellertil barnet selv snur seg.
Tror jeg kjøper meg en i morgen for sikkerhet skyld. Min sin har heilt klart høyre side som sin favoritt...
Jeg har lært at pute skal de ikke bruke, før de er minst året. De kan få skikkelig nakkeproblemer av det.
For å forhindre skjevhet om h*n har en favoritt side, så må dere være nøye med å snu h*n. Mathias digger å ligge å se på ryggen på sofaen, så han ser den veien ryggen er. Så da driver jeg i snur han i sofaen slik at han ser begge veier.
Så som du skjønner, hadde jeg ikke kjøpt pute om jeg var deg
Vi bruker ikke pute. Gjorde vi ikke med storesøster heller. Det jeg alltid har hørt, men har også hørt de senere årene att noen mener man skal bruke pute. Man får kjøpt spesial puter man kan bruke om barnet begynner å få skjeft bakhodet.