Pute??

lindkva

Forumet er livet
Jeg må bare spørre om noen av dere har begynt med junior puta??

Vi byttet til junior dyne (100x140) for et par dager siden, putetrekket som følger med er jo til junior puta. Enn så lenge så har jeg bare lagt puta i den enden og lagt det ekstra putevaret under puta. Vi har flat pute til han nå.
Ene ungen på jobb har junior puta til sovetiden. Barnet er fylt 2 år, så lurer på om jeg burde få kjøpt en junior pute jeg og??
 
Her bruker vi pute :) Vi har brukt dette siden fødselen pga vi måtte bygge opp hodet og ryggen pga frejkas pute.. så da har hodeputa bare blitt hengende med..
 
Vi har ikke pute enda.
Men da han fikk astma måtte vi legge ett teppe under madrassen i hodeenden for at han skulle få puste ordentlig, og den har bare liggi der siden.
Kommer nok ikke til å begynne med pute på lenge enda, men teppet blir liggende.
 
Ja,bruker pute, men ender som regel med å ligge oppå dyna i stedet.
 
Vi har allergivennlig pute, men det kjøpte vi bare fordi at han skulle komme litt opp i høyden pga. all hostingen om natten.
 
aner ikke hva jr pute er :P men vi har hatt pute nesten hele tiden vi.. hmmm.. hvorfor er det noen som ikke vil at di små skal bruke pute?? er vel ikke no stress nå som di er så store?? og jo drit hardt å bare ligge rett på madrassen?? hehehe.. syns jeg da :P
 
Jeg føler ikke det er trygt å la han få en tykk pute allerede nå. 
Han har hatt en flat pute ganske lenge og den kommer han til å fortsatt ha en god stund til.

 
Ingen pute her enda
 


Trone skrev:
Jeg føler ikke det er trygt å la han få en tykk pute allerede nå. 
Han har hatt en flat pute ganske lenge og den kommer han til å fortsatt ha en god stund til.



Da venter vi også med større pute :-)
 
Vi begynte med pute i vår da hun var kjempe forkjølet, bare for å bygge opp litt om natten, men da fra rumpen og oppover, så ikke ryggen ble bøyd.... Etter det han hun ikke villet sove uten pute, men vi har byttet over til babyputen da, som hun krøler godt og holder rundt når hun sover...
 
Vi bruker flat babypute ennå.. Men ser jo at vi må skifte til junior snart. Når han får stor seng ;)
 
Vi bruker ikke pute. Rett og slett for at hun stort sett snur seg. Men hodeenden på sengen er litt hevet 
 
Hannah har babypute fortsatt, men hu er som pappaen sin; vrenger av putetrekket og krønsjer og kaster puta rundt i senga, også snurrer hu ca 30 runder i løpet av nattan også, så den er til liten nytte :-P 

Hu sliter en del med hosting og tett nese om natta da, og de nettene det er som verst må hu faktisk låne min pute for å få puste, og da ligger hu forholdsvis rolig.. Men er jo sikkert ikke superbra og ligge med voksenpute, så det blir som sagt i de verste tilfellene:-)

Tenker vi bytter puta når vi bytter dyna:-) Foreløpig klarer hu seg fint med 80x100, for den ligger bare i fotenden lell (halvveis uten trekk den også:-P)
 
Snuppa har måttet bruke pute siden hun ble født, men den er nesten helt flat da
 
Puta er like brei som putetrekka til juniorstørrelsane er.... Men den er ganske flat:P

Eigetnelg trur eg han har lyst på voksen pute, for han krøller seg så godt i hope når vi ligger i senga mi!:) Då er det rett bort til puta og legger seg godt til rette :P

 
vi bruker juniorpute, og nå har han sluttet med å legge seg oppå dynen. 
 
Back
Topp