Pute?

filiol

Forelsket i forumet
Hei. :) Noen av deres barn som har begynt med pute enda? Vesla er veeeeeeldig interresert i puter og dyner for tiden og nå lurer jeg på hva som er vanlig og anbefalt.. Når kan barna begynne med pute??? ;)

Nope, men han ligger oppå dyna......:-P

Snickers skrev:
Nope, men han ligger oppå dyna......:-P

sign. også spinner han som en snurrebass hele natta ;)

Gullet bruker en tynn "baby" midt på pute. En av de minste. Han ligger oppå den helt til midt i natten når han snur seg og legger beina på den, hehehe!!! :)

Ja. Har 2 puter i senga. En i hver ende. Sånne dun-puter som bi helt flat når man legg hodet på.
Brukt det sia han va sjuk, og nu elska han å ligg oppå de. Bruka kun et tynt pledd på han om natta førr da bi så himla varmt på rommet hans. Og kan ikke ha oppe vindu da vi har en sterkt trafikkert vei rett utenfor.

Jeg har heller bygget opp hodeenden av madrassen litt i stedet.....

Takk for svar. :) Ser det er litt forskjellig. Tror jeg skal kjøpe en pute til gullet i morgen.. Leste litt rundt på nettet i går og da så jeg at man kunne begynne med pute når de bruker dyner, bamser o.l og legger de under hodet.. Det har jeg ikke tenkt på, har bare tenkt at hun ligger urolig.. Men det er mange mange ganger jeg finner henne med forskjellig under hodet.. ;) Så prøver med pute til henne, kanskje hun ligger mer rolig i senga da også.... ;) Hehe.. Ha en fin dag alle sammen! :)

Back
Topp