pute under rumpa.....

Blåmann

Elsker forumet
Egentlig en ganske teit problemstilling, men etter å ha forsøkt i snart 2 år er jg ganske lei av å følge kjerringrådet med å ligge med pute under rumpa i 20-30 min etter samleie-hver gang! Lurer da på om det egentlig har noe for seg, eller blir man like gravid av å "la det renne ut" etterpå. Mannen min har fått sjekka seg, og han har topp svømmere. Jeg går på pergo pga svake eggløsninger. Noen som har et lurt svar?

har også prøvd pute under rumpa, men er fortsatt ikke gravid så har ikke noe tro på det.....[:D]
de skal jo svømme, det er jo jobben de har, så satser alle pengene mine på at de gjør det[:D]

Vankelig å svare på gitt.. Har hatt 2 insemineringer nå og etter begge gangene måtte jeg ligge i gyn.stolen med benene på "holderne" i 15 min. De sa at det var bra å gjøre, men noe lengre enn det var ikke nødvendig. Man anbefaler vel ikke å "tømme" sæden ut med engang etter samleie, feks løpe rett på do ol, men jeg tenker sånn at om man blir liggende i sengen så er jo det bra(ikke nødvendigvis med benene høyt el pute under rumpa). Ha et håndkle eller noe å ha under sånn at det ikke renner i sengen. Selv så har jeg benene litt høyt i 15 min etter samleie når vi er rundt EL tider, og det etter snart 3 års prøving.. En må gjøre som man selv orker og har lyst til.. Tror troen og tankene er viktigere enn mange av "kjerringrådene"[:D] Håper du snart blir gravid!

Min lege sa at jeg ikke trngte og ha pute under rumpa. Det viktigaste var at du ble liggende i ro. Og at du ikke reiste deg opp så det rant ut igjenn. Men jeg har jo ikke blitt gravid ennå heller da!
Ikke vet jeg,frustrerende og ikke å bli gravid......tenker på det hele tiden!

heij..trur egentlig ikkje det med puta under rompa eller føttene høyt er en måte og bli så mye fortere gravid på egentlig...det har jeg også prøv men e nu enda ikkje blidd gravid... legene sier jo bare at det kan være greit og liggelitt etterpå...   men jeg trur nu at det som skal inn, kommer inn med en gång mann har kommet og det som renner ut er det som er tilovers=) hehe

hey alle sammen!
etter 4-5 mnd prøving ble jeg endelig gravid, er i uke 10 nå. selv om jeg er gravid har jeg fortsatt ikke glemt hvor frustrerende d var å ikke bli d. så jeg tenkte jeg skulle komme med et par tips, som funka for meg, viss dere har lyst til å høre:) jeg begynte å trene i januar, og 1 mnd senere satt den lille spiren inni magen min. kanskje ikke noen sammenheng, men rart at det skal gå rett etter at jeg begynner å trene og spise sunt:) mitt andre tips er å ha sex dagen etter siste mensdag. tror det fungerte for oss... vi hadde begynt å bli litt lei av all sexen i de andre månedene før, så jeg gav litt opp, men heldivis hadde min kjære så lyst på sex med en gang mensen var over, at vi gjorde det da, selv om jeg sa at nå er d ikke noe vits, for jeg har ikke eggeløsning så tidlig, men, det fungerte ivertfall for oss! håper dere alle blir gravide snart:) skal krysse fingrene for dere, og fr den lille i magen min. er så redd for å miste han...

Men æ har snakka me ei som va på sånn utredning hos en lege som kan en del om sånt og han sa at de tipsan hjalp!! Man veit jo aldri [:D]

Back
Topp