razika Februar 14 Februar 2014 - Skjult forum 13 Nov 2016 #1 Bruker man samme pute til baby set (bøyle og rygg) som uten? Det ser jo ikke likt ut på bilder. Noen som vet?
Bruker man samme pute til baby set (bøyle og rygg) som uten? Det ser jo ikke likt ut på bilder. Noen som vet?
Sara Forumet er livet VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016 13 Nov 2016 #2 Ja. Det var samme puta da mine eldste var små i alle fall. Bsre brettes og festes annerledes når en ikke har den høye ryggen og bøylen
Ja. Det var samme puta da mine eldste var små i alle fall. Bsre brettes og festes annerledes når en ikke har den høye ryggen og bøylen
razika Februar 14 Februar 2014 - Skjult forum 13 Nov 2016 #3 Sara skrev: Ja. Det var samme puta da mine eldste var små i alle fall. Bsre brettes og festes annerledes når en ikke har den høye ryggen og bøylen Klikk for å utvide … Aha... takk for svar!
Sara skrev: Ja. Det var samme puta da mine eldste var små i alle fall. Bsre brettes og festes annerledes når en ikke har den høye ryggen og bøylen Klikk for å utvide … Aha... takk for svar!