Mulig dette er et dumt spørsmål, men bruker man pute til baby?
Man bruker vel ikke fra fødsel? Når begynner man i såfall med pute?
Man bruker vel ikke fra fødsel? Når begynner man i såfall med pute?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er sikkert info der ute
vet bare at babyer ikke skal ha eller trenger pute med mindre det er noe spesielt
min på snart 2 sover fortsatt uten pute mens eldste begynte fast med det da hun var 2-3 tror jeg. Det er min erfaring på området
Edit: finnes ikke dumme spørsmål, bare dårlige svar![]()
Babyer skal ikke ha pute, og som hun over sier trenger du ikke innføre det før de er over 2 år eller spør selv. Mange sover lenge uten pute også etter det![]()

Selger mye pute til baby, og det er veldig ofte besteforeldre som kjøper. Har ikke anbefalt, og pleier å informere om at de minste ikke trenger pute. Men siden det er med putetrekk i alle sengesett, er det som å snakke til døve ører.
Vi brukte ikke pute til lille før han begynte å pakke dyna og bamser under hodet. Brukte putetrekk som "pute" fordi det ser fint ut, og beskyttet mot gulp o.l. kommer til å gjøre det samme med lille i magen.![]()
Haha, var besteforeldre som kjøpte ja[emoji23] kommer nok til å bytte den inn til en vugge/vogn dyne[emoji4]
Smart å bruke putetrekket uansett, det har jeg tenkt til å gjøre for å beskytte sengen[emoji4]

Hehe.
Ja, greit å bytte til noe man faktisk bruker, og heller kjøpe pute når barnet viser at de vil ha.![]()