Pute/slange til gravide

LillyMom

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
*MIA*
Oktoberlykke 2019
Desemberskattene 2024
Vet jeg før har lest om en fantastisk, lang slangepute (eller hva det heter :p) til gravide, noen som vet hva det heter? En som både kan støtte magen og ligge mellom bena.

Er sikkert bbhugme du tenker på! Kjøpte den forrige svangerskap, helt fantastisk!! Kunne ikke ha hatt noe bedre når bekkenet begynte å krangle!!

Bbhug me, det er noe av det beste jeg har brukt pebger på! Den hjelper for å ikke ligge på mage, så det er deilig!

Sniker. Har også bbhugme. Den er konge for bekken

Ååhhh sånn pølse pute skal jeg investere i også. Ser helt herlig ut :):Heartred jeg har hatt bekkenløsning i alle svangerskap og har allerede begynt igjen nå så den puta må være gull.

Ååhhh sånn pølse pute skal jeg investere i også. Ser helt herlig ut :):Heartred jeg har hatt bekkenløsning i alle svangerskap og har allerede begynt igjen nå så den puta må være gull.
Jeg har visst også tidlig bekkenløsning og hadde ikke klart å sove uten den sist jeg var gravid :p

Å, tusen takk dere, ser helt rett ut :D

Jeg hadde doomoo ammepute str. L sist gang.. Den var gull verdt og helt fantastisk god å sove med og til amming. Det gikk hull på den mot slutten, så må investere i ny. Usikker på om jeg går for samme eller om jeg skal prøve bbhugme, for den ser også god ut.

Jeg har visst også tidlig bekkenløsning og hadde ikke klart å sove uten den sist jeg var gravid :p
Sist gang rulla jeg dyner å laga skikkelig rede i senga for å ligge godt og for å komme meg lett ut :hilarious: så gleder meg til å kan få en sånn i hus :):)

Sist gang rulla jeg dyner å laga skikkelig rede i senga for å ligge godt og for å komme meg lett ut :hilarious: så gleder meg til å kan få en sånn i hus :):)
Jeg sparker ALT ut av senga i søvne.. av og til gubben også :rolleyes:

Jeg brukte også en (altfor hard) ammepute sist, men skal heller kjøpe en sånn slange denne gangen :).

Støtter opp under BBHugMe! Mannen stjeler den stadig vekk fordi den er så digg å ligge med - gravid eller ikke! :)

Jeg har også bbhugme fra sist svangerskap og har aldri sluttet å bruke den :-P

Bestilte meg en på torsdag, gleder meg til den kommer :)

Back
Topp