pute eller oppbygd madrass

ORIGINAL: Double Action

oppbygd madrass med evt et helsetepp

I forhold til???[8|]

ORIGINAL: beibi08

I forhold til???[8|]

i forhold til ikke noe i d hele tatt [;)]

bare lurer på om noen har pute, eller om noen har 'oppbygget madrass' som jeg valgte å kalle d for eller om de fleste ikke har noe i d hele tatt

la selv helseteppe under madrassen på hodesiden i dag

Har hatt et håndkle under madrassen (ved hodet) de to siste dagene fordi hun er så tett i nesen. Hun våknet ofte av at hun ikke fikk puste. Ble mye bedre [:)].

Hadde oppbygd madrass helt til for en uke siden for å prøve å holde maten i magen. Nå spyr han ikke lenger, men sklir ned til fotenden i sengen, så da har jeg tatt vekk oppbygningen i håp om at han holder seg i rett ende av sengen.

I forhold til???[8|]

bare lurer på om noen har pute, eller om noen har 'oppbygget madrass' som jeg valgte å kalle d for eller om de fleste ikke har noe i d hele tatt

ååå sånn å forstå hehe. Her har han ingenting nå etter at han har sluttet med den værste nattgulpinga. Når han er tett i nesen er det oppbygd seng med bøker under beina. Som ei over her sier så havner han lett i beinenden da, så derfor bruker jeg bare det når han er tett.

Man skal vel bruke pute på babyene i dag, det var før når de lå i mageleie at man ikke brukte pute.
Så jeg svarte pute jeg da[:D]

ORIGINAL: Monkaponka

Man skal vel bruke pute på babyene i dag, det var før når de lå i mageleie at man ikke brukte pute.
Så jeg svarte pute jeg da[:D]

Sies jo så masse forskjellig [:'(]. Har nå ikke fått beskjed om noe som helst ang. pute jeg. Bare at jeg kunne heve madrassen litt. Hva slags pute bruker du? Er det spesielle baby puter, eller bruker man bare en tynn pute?

Ingen av delene, føler at det er tryggest uten pute, og har ikke hatt behov for å bygge opp madrassen.

I forhold til???[8|]

Så da er spørsmålet om vi bruker noe under hodet til babyene.

I forhold til???[8|]

Så da er spørsmålet om vi bruker noe under hodet til babyene.

[;)]

Nope, bruker ingen av delene. Fikk beskjed her på sykehuset og helsestasjon at de ikke anbefalte det,-

MEN jeg vet at i Vestfold blant annet,- anbefaler man pute, mest pga hodefasong til babyene (at da unngår man flatt bakhodet ol) Men som sagt,- her bruker jeg ingenting, funker fint,[:)]

Vi bruker pute med uthuling til hodet på en måte. Dette for å få hodet til å bli rundt igjen, da hun er flat på høyre side, for hun så kun til høyre de to første mnd.

Har fått beskjed av hs, lege, kiropraktor og fysioterapaut om å bruke pute. Så da gjør jeg det[;)] 

her bruker vi ingenting enda. jeg vet ikke så mye om dette med pute egentlig, når de starter med det osv, så har ikke tenkt så mye på det.  
men blir vel noe pute etterhvert :)

brukte pute til å bygge opp litt da han var så tett her for et par uker siden.

begynte bruke pute torsdag vi. en slik tynn tynn babypute.. hun er tett og ligger i vår seng nå, så da bruker jeg pute.. ikke aovet så godt på lenge heller, hun liker ha kluter, dyner osv opp rundt hodet..så kanskje puta gjorde susen[:D] sover hvertfall bedre, til tross for at hun er forkjøla

her bruker vi ingenting. kunn hvis hun er litt tett da legger jeg bøker under hver ben på sengen bak.

Her bruker vi sånn helsepute som er god å tykk for hode fasongen.

Back
Topp