Pustevansker

• Trådstarter Trådstarter AB
  • Opprettet Opprettet

AB

Forumet er livet
Noen andre enn meg som føler babyen presser sånn at det blir vanskelig å puste.
Jeg får sånne "pusteanfall" flere ganger om dagen, ofte blir jeg svimmel i tillegg.
Det er fryktelig vondt og irriterrende..

Det er vel vanlig dette som mye annet i svangerskapet, men godt å spørre likevel..

Jeg hadde det litt sånn når jeg gikk med Linea. Mest mot slutten når magen var stor.

hadde det sånn en stund jeg også, skikkelig ubehagelig. må vel bare ta tiden til hjelp

Begynner å bli litt tungpustet ja. Og i dag så opplevde jeg å bli svimmel 2 ganger, det gikk liksom trill rundt. Gikk fort over da, men tenkte ikke noe mer på det før jeg leste innlegget ditt..

ej me he begynt å verte litt tong pusten...

Halleon.....
Jeg får også litt puste vansker av og Til..

Jeg har det noen ganger sånn at når jeg har spist masse, så føler jeg at jeg ikke får puste ordentlig, for det er liksom ikke plass til både luft og mat i magen samtidig ...[8|]

Ja, akkurat sånn har jeg det også av og til! Veldig ubehagelig, håper det ikke blir enda vanskeligere å puste når babyen blir større!

jeg sliter veldig med det, gjort det lenge.. Kjennes ut som jeg skal svime av og ingen stillinger som gjør det enklere å puste [:(] blir godt å bli ferdig, selv om det er en stund igjen..

Back
Topp