Puster ujevnt..

Bellsi

Elsker forumet
Synes lille snuppa her puster ujevnt innimellom.. Kan puste helt normalt, så plutselig 3-4 raske åndedrag på rappen - og det vises skikkelig på magen hennes. Flere som har opplevd det? Er det normalt? Blir jo redd for den minste lille ting.. [8|]
 
Tror det er ganske normalt. Husker storebror gjorde det helt i starten her også, og syntes lillesøster gjør det litt innimellom. 
 
Vesla har mange forskjellige pusterytmer gjennom dagen. Noen ganger fort, noen ganger tungt, noen ganger høres det ut som snork, noen ganger veldig mye pust, noen ganger nesten helt stille osv.
 
Trodde det var normalt, har ikke tenkt noe videre over det hvertfall?
Så håper ikke det er noe galt[&:]
 
Samme her! Spurte jordmor om dette med de små pustestoppene etterfulgt av litt hyperventilering. Hun sa dette var ganske så normalt. 
 
ORIGINAL: Lilletrille

Vesla har mange forskjellige pusterytmer gjennom dagen. Noen ganger fort, noen ganger tungt, noen ganger høres det ut som snork, noen ganger veldig mye pust, noen ganger nesten helt stille osv.

Trodde det var normalt, har ikke tenkt noe videre over det hvertfall?
Så håper ikke det er noe galt[&:]


sånn er snuppa her også..
 
ORIGINAL: Spent og nervøs

Samme her! Spurte jordmor om dette med de små pustestoppene etterfulgt av litt hyperventilering. Hun sa dette var ganske så normalt. 

 
Det var godt å høre [:)] Da er det nok ganske normalt for en nyfødt høres det ut som. Jeg leste også i en  bok jeg har nå at de har forskjellige typer søvn, og når de har såkalt urolig søvn så puster de uregelmessig. Har de dyp søvn så puster de mer "normalt" [:)]
 
samme her og.. han puster som ei bikje av og til[8D] og av og til helt rolig, noen ganger som om han ikke skal få pusten igjen osv... snakka med jm og lege om det, og det er visst nok helt normalt[;)] skyldes bla at brusken ikke er helt moden[;)]
 
samme her, stort sett vanlig pust men også tung pust noen ganger å hyperventilering å av og til høres d ut som hun hiver etter pusten er ekkelt men er tydelikt vis veldig normalt ser d ut som, heldigvis[:D]
 
Sånn gjør gutten min også av og til.  Og når han drømmer kan han plutselig hyperventilere skikkelig i kanskje ti åndedrag før han puster normalt igjen, akkurat som om han drømmer noe skikkelig spennende! 
 
Back
Topp