Puster lettet ut!!

Skittles

Betatt av forumet
Var på ultralyd igjen idag, og grudde meg så sinnsykt. Har vært endel opp og ned etter jeg først fikk vite at jeg hadde mistet knøttet, men så 5 dager etterpå fikk vite at jeg bar på tvillinger. Var skikkelig redd for å få en sånn forferdelig beskjed igjen.

Men mirakeltvillingene mine lå å sprellet så fint inni magen med fremdeles flott hjertelyd! :-) Har hatt litt blødninger også (ikkje friskt blod) og dette var heller ingenting å bekymre seg for. Alt så rett og slett supert ut! Så nå er jeg skikkelig letta :-)

Jiiipppi! :)

Gratulerer så masse med tvillinger i magen din :)

Åååå det var koselig å høre at alt var bra der inne :-)

Så deilig da! Ingenting er bedre enn en sniktitt for å se hvordan det står til der inne. Det er jo egentlig ganske surrealistisk at et helt menneske ligger og blir skapt der inne! Kommer ikke over mirakelhistorien din jeg! Kanskje vi skulle tipse bv om deg så de kan lage en liten sak senere? ;-)

Lykke.nr2 skrev:
Å, blir rørt til tårer jeg  Gratulerer med tvillinger. (har ikke hørt historien, har du skrevet den noen plass jeg kan lese?)

Har skrevet den her inne ja, hihi. Mener tråden het "Min sjokkerende historie" :-)

Tweak skrev:
Så deilig da! Ingenting er bedre enn en sniktitt for å se hvordan det står til der inne. Det er jo egentlig ganske surrealistisk at et helt menneske ligger og blir skapt der inne! Kommer ikke over mirakelhistorien din jeg! Kanskje vi skulle tipse bv om deg så de kan lage en liten sak senere? ;-)

Hehe, har tenkt på det samme ;) Evt. skrive historien selv og sende til dem :)

Fantastisk :) Gratulerer :)

Fantastisk :) Gratulerer :)

Tweak skrev:

det synes jeg også!! dette er virkelig en gledeshistorie!!

så godt å høre at alt står bra til med alle 3!!! 
masse lykke til framover :)

Fru+2 skrev:

Så bra!! :) Gratulerer!

Fru+2 skrev:

sign :)

Back
Topp