pusteproblemer

Emilieprinsessåmi

Gift med forumet
er det flere her inne som har pusteproblemer? kan ikke ligge, sitte orntligt eller spise får jeg får ikke puste, skal jeg ligge må jeg ha mange puter bak meg sånn jeg nesten sitter å sover. er utrolig plagsomt. høres ut som jeg har spunget flere km, så har jeg kanskje bare bøyd meg frem får å ta glasset som står på bordet.

jeg får det innimellom og det er skikkelig kjipt.. da er det som om ingen stilinger funker altså....

har d sånn hele tiden, d er vel bare lille tuppa som pressr mot lungene mine. men er ikke godt i d helle tatt

Nei ikke så gale.. uff høres ikke godt ut[:(]. helig vis ikke mangen uker igjen nå[;)]

Jeg har det også sånn. Hatt det litt av og til tildligere men nå er det hele tiden! Utrolig plagsomt![:'(]
Sover dårlig om natta p.g.a. det......puster og peser og hiver etter pusten bare jeg snur meg i sengen.[8D]

Utrolig slitsomt [:)]

ORIGINAL: 3vita

Jeg har det også sånn. Hatt det litt av og til tildligere men nå er det hele tiden! Utrolig plagsomt![:'(]
Sover dårlig om natta p.g.a. det......puster og peser og hiver etter pusten bare jeg snur meg i sengen.[8D]

høres ud som en gammale mann på 200 kg så prøve å pusta, ishe godt nei[:@]

Har til tider hatt pusteproblemer jeg også, men oppdaget at det antageligvis var fordi jeg har glemt å puste med "magen". Lille snupp tar jo opp stooor plass der inne nå og presser oppover mot lungene, så jeg konkluderte med det, og når jeg får slike "pusteproblemer" så tvinger jeg meg til å puste med magen og da går det som regel bra igjen [;)]

er sånn med meg til tider også,jeg blir så tungpusten av ingenting[8D]

Jepp jeg har det sånn flere ganger om dagen. Pluss at jeg får veldig hjertebank samtidig. Og høres ut som den hvalrossen om jeg prøver å snu meg i sengen eller reise meg opp fra sofaen :)

Back
Topp