Pusteproblemer

Lisee

Elsker forumet
Må høre litt med dere andre her. Synes at jeg har fått litt pusteproblemer de siste dagene. Er liksom så tungt når jeg puster og jeg har på følelsen at jeg ikke får nok oksygen[&:] (til tider)
Nå skal det sies at jeg har 13 dgr igjen til termin og er jo da gangske stor. Det jeg er redd for er svangerskapsforgiftning, siden jeg også har fått mer vann i kroppen de siste dagene.
Noen som Kan hjelpe?[:)]

Det er vel ikke usannsynlig at det begynner å bli liten plass til lunger og sånt inni deg nå, og jeg ville trodd at det var det som forårsaket tungpusten din, men jeg synes at du skal kontakte legen din for sikkerhets skyld jeg - sf er jo ikke noe å spøke med.

Er det lenge siden du var på kontroll og tok blodtrykk? Ellers hadde jeg ringt til legen eller jordmora og spørt om å få tatt et blodtrykk og sjekket ødemene(hevelsene)i føtter og hender.
Men jeg var også veldig tungpustet på slutten, men ungen min lå feil vei og stanga meg opp i lungene. Pusta og pesa som en 80 åring jeg.

Ring å sjekk iallefall!

Jeg er plaget med det samme, fordi jeg er så kort og dårlig bygd for å bære tvillinger. Legen som jeg snakket med dette om sa at så lenge jeg ikke besvimer får fosterne det oksygenet de trenger, ingen fare med dem. De eneste rådene legen kunne gi meg var å sitte og sove, unngå å stå og gå mye, og ta masse pauser. Lykke til, bra for deg at du snart er ferdig! [;)]

er nok fordi livmora er på det høyeste nå...og da blir ribbeina automatisk presset litt utover, og da blir det trangt der oppe[:)]

det er nok bare at babyen din ligger og presser ¨på lungene dine!det gjør Tea Louise på meg også deilig at det ikke er så lenge igjen!men det er ikke så mye som hjelper synes jeg men fikk råd om og ta noen ekstera puter under hodet!Lykke til....[;)]

Back
Topp