Jeg skal ha pustealarm når spira kommer... Når jeg var ca 18 dager sluttet jeg å puste, og lå i kuvøse i 3 uker før jeg klarte å puste ordentlig alene. Det var bare flaks at mamma sjekket meg når hun gjorde det. De fant ikke ut hvorfor og vet derfor ikke om det er arvelig (og det er det sikkert ikke.)
Svigers syns at det er helt unødvendig og at det er galskap - skaper bare unødvendig angst og stress. Mamma mener at det er bedre å kjøpe den enn å angre på at jeg ikke gjorde det. Gubben bryr seg ikke så mye om det, men han mener vi skal ha det om jeg da vil sove bedre om natta.
Er det flere som har hatt det eller skal ha det? Er det som sviger sier - hysteri?
Om noen vet om merker som er å anbefale så skrik ut
Svigers syns at det er helt unødvendig og at det er galskap - skaper bare unødvendig angst og stress. Mamma mener at det er bedre å kjøpe den enn å angre på at jeg ikke gjorde det. Gubben bryr seg ikke så mye om det, men han mener vi skal ha det om jeg da vil sove bedre om natta.
Er det flere som har hatt det eller skal ha det? Er det som sviger sier - hysteri?
Om noen vet om merker som er å anbefale så skrik ut