Puste lettet ut :)

Ajja

Gift med forumet
Mandag va vi på UL nr 3 og endelig kan eg puste letta ut, etter å ha bekymra meg meir enn eg sjøl ville innrømme sia sist UL....
Lille prinsessa har det heilt perfekt i magen :)
Fostervann va det nåkk av, hjertet og nyrer var flott :)
Og ja han va sikker på at det va ei jenta :)

Vi ska på ny UL 31.Juli sia legen sa at dem hadde gitt meg en diagnose (svangerskaps diabetes), eg har ikkje fått opplyst at dem har satt diagnose bærre at eg sto i fare før å utvikle det!
Men,men TAKKER og BUKKER før nåkk en UL...

Vi fikk til å me se 3D bilder av lille snuppa ,men eg finn ikkje ut kordan eg lett ut bilda me mobilen så får ikkje vist dåkker det :(
Står at eg må endre nåkka i innstillinger, men finn ikkje ut av det... Så bærre ROP ut om dåkk veit kordan det gjøres!

Å sia eg endelig kan puste letta ut e eg bynt å gleeeeede veldig te lille prinsessa ska komme....
Vi har shoppa stellematte, helsetepper og laken og en søt liten bamse :)
Har ikkje villa shoppa nåkka før så har nåkk vært meir bekymra enn eg ville innrømme!

Så bra at alt sto bra til med den lille i magen! :)
Skjønner godt at du ikke har villet handle noe før du var helt sikker, men nå er det bare å slippe seg løs ;)

Så herlig at alt var fint!! Godt å endelig kunne puste lettet ut og nyte det :)

Hvis du har iphone: Innstillinger-personvern-bilder.. Der trykker du at babyverden skal ha tilgang til bildene dine så kan du legge ut:) vil se! Så kjekt med 3D bilder!:D
Godt at alt står bra til med bebi!:)

Så godt at alt var fint med den lille i magen :) og nå kan du slå deg løs med shopping til lille prinsessa ;)

Hvis du har iphone: Innstillinger-personvern-bilder.. Der trykker du at babyverden skal ha tilgang til bildene dine så kan du legge ut:) vil se! Så kjekt med 3D bilder!:D
Godt at alt står bra til med bebi!:)

Jaaa har iphone ;)
No ska vi se om eg får det tel....
Ikkje bæste bilde men bra nåkk for oss ;)
ImageUploadedByBV Forum1371764608.655721.jpg

Er så deilig å se de små uansett kvalitet på bildene!:)
Får en søt liten nese hvertfall:) Ha en fin dag!

Back
Topp