Pusteøvelser!!!

x1xPastella

Forumet er livet
Jeg tror jeg kommer til å få en perfekt puster!!! Ungen ligger å øver seg hele tida, kjenner at h*n prøver... Magen går som om h*n puster hele tida, det er så koseli å kjenne på... Og ikke minst å se, for det er helt tydelige pustebevegelser utpå magen å...

Andre med dette?

Magen min beveger seg ofte som en puls hvis du forstår [:D]

Men jeg er alltid usikker på om det er min puls eller ungen som hikker eller om det er som du sier, ungen som puster... [8D]

ja det er som en puls nesten!!! Tok litt tid før jeg skjønte at det er pusting den driver med inni der!!!

Da har jeg lært noe nytt i dag!!! Det var en gledelig overraskelse [:D]

ORIGINAL: Smiley80

Jeg også [:D] Har jeg ikke tenkt over en gang...trodd det har vært hikking jeg også... snodig[:)]

det er ikke hikkinga jeg mener... De kjenner jeg godt som hikking, men det er lissom bevegelser som er jevne og gode, som bølger...

Hm...det har ikke jeg hørt om før, så jeg har ikke tenkt tanken når det skjer noe rart jeg ikke har kjent før...men kan ikke si jeg kjenner meg igjen i den forklaringen din egentlig..[8|]

Jeg skjønte det når jeg var på UL sist for da sa han at h*n lå å pusta og da var det sånne bevegelser, og de blir bare sterkere, men det er sikkert fordi det er dårlig plass at jeg kjenner dem

Kjenner at han puster, hikker og rører på seg nesten hele tiden..
Han er veldig aktiv!

det kjenner jeg også hele tiden.. så flott da[:D]
blir jo helt stolt av gullungen... [:)]... han skal bare øve seg!!
når han da hikker eller øver seg, vet du hvilken vei han ligger.. føles ut som om hikkingen er svært langt nede i bekkenet og jeg lurer på om han ligger med ansiktet mot magen eller rygen.. noen som vet?? er det hodet vi kjenner nede der??

Dæven, da er det det jeg kjente nå... Jeg satte meg til rette i sofaen og prøvde å kjenne etter...jammen så tror jeg ikke jeg kjente det gitt... tihi... artig!!

ORIGINAL: jealie24

ORIGINAL: Smiley80

Jeg også [:D] Har jeg ikke tenkt over en gang...trodd det har vært hikking jeg også... snodig[:)]

Jeg også![8D]

Å så det er det han driver med !? Da lærte jeg noe nytt i dag og [:)]

Back
Topp