Pust på de små og amming!

Linnca1984

Forelsket i forumet
Hvordan puster deres små? Min lille gutt en 6 dager nå og jeg syns til tider han puster så fort! Spesielt når han sovner inn og når han anstrenger seg litt. Syns det er litt vemmelig jeg!

Og når dere ammer, suger barnet intenst til det er ferdig eller tar de seg endel pauser? Her syns jeg det blir små økter med suging, men ammingen tar jo over en time. For han vil jo ha mer!

Sent from my iPhone using BV Forum

Vanlig med sånn kjapp pusting:) men for å berolige deg så kan du jo ringe barsel eller ta en tur innom hs?:)

Her sovnes det også ved mating.. Så blir mye amming da hun sjeldent får spist seg mett :p

----------------------------------

Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster: 13.05.2014

Han var sånn på barsel også, og de reagerte ikke der! Men blir så hønemor for de små :p skal innom legen i morra for kontroll av keisersnittsåret så kan jo høre med ho da :)

Ikkesant! Vet hvordan det er.. Her så lager tulla sånn skrikelyd, som om hu ikke får puste.. Men både barsel og hs sier at det ikke er noe å bekymre seg for:p så får stole på det.. Bf lagde vist sånn lyd også:p

----------------------------------

Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster: 13.05.2014

Ja det er noe med det å stole på hva de sier! Hehe. Ikke alltid like lett ;p

De små puster vel rasker enn oss voksne.
Her så virker det som om snuppa nesten stopper litt opp og så fortsetter hun. Litt ekkelt..

De små puster vel rasker enn oss voksne.
Her så virker det som om snuppa nesten stopper litt opp og så fortsetter hun. Litt ekkelt..

Sniker :p
Det er også helt vanlig at de stopper opp. Derfor de ikke anbefaler slik pustealarm når de sover, for de kan gå flere sekunder før de begynner igjen.. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mi kan ta pustepauser under amming og så gisper hun etter luft innimellom, antar at det er fordi hun er så sulten eller trøtt

Back
Topp