Pust og puls..

Delia

Saman er ein mindre aleine
Desemberskatter 2016
Herlighet, jeg puster som en hvalross etter 10 kjappe skritt på flat mark. Tok ute noe klær av vaskemaskinen og inn med noen nye og blir andpusten!? Hva i all verden... Hadde forstått det om jeg var høygravid, men nå?? Flere som har det slik? Hva kan dette komme av da? (Ikke verdens beste kondis, men sååå dårlig er den ikke :-P )

Helt likt her, kan bli andpusten av og bytte stilling i sofaen :o:P

Det er jo helt grusomt, men godt å høre vi er flere. Ble jo nesten litt bekymret for meg selv her :-P hehe...

Haha har blitt bedre etter jeg ble frisk men ja kjenner meg igjen!

Her og. Føler meg minst 6 mnd på vei. Både pga pusten og magestørrelsen:yuck:

Jeg og, kan ligge i senga og føle jeg ikke får nok oksygen, og blir sykt sliten av husarbeid, så støvsuging er mannens jobb inntil videre :P

Hin dagen kom samboeren bort og gav meg en god klem og sa "du hørtes ut som du trengte denne"
Meg; "hvorfor det?"
"Du sukket så fælt."
Da hadde jeg gått opp trappen hjemme! Så ja, definitivt dårlig kondis her i gården også!

Oh yes! Trappa er ett mareritt :p

Hin dagen kom samboeren bort og gav meg en god klem og sa "du hørtes ut som du trengte denne"
Meg; "hvorfor det?"
"Du sukket så fælt."
Da hadde jeg gått opp trappen hjemme! Så ja, definitivt dårlig kondis her i gården også!

Åhh... Den var jo litt skjønn da!! <3

Kjenner meg igjen her ja! I mitt tilfelle tenker jeg at det også har sammenheng med at jeg har vært sengeliggende mer eller mindre i 6 uker også! Det gjør jo noe med formen :D

Haha, godt å høre at vi er flere.

Vi har økt blodvolum, så hjertet må jobbe hardere også i hvile enn normalt.

Jeg prøvde å gå på en fjelltopp her om dagen. Optimist vettu.
Pustet, peset og trodde jeg sku dø hele vegen opp.
Måtte i tillegg sette meg ned for å puste 15 meter ifra toppen.. snakk om nedtur.

Skal det være sånn igjennom hele graviditeten?

Jeg prøvde å gå på en fjelltopp her om dagen. Optimist vettu.
Pustet, peset og trodde jeg sku dø hele vegen opp.
Måtte i tillegg sette meg ned for å puste 15 meter ifra toppen.. snakk om nedtur.

Skal det være sånn igjennom hele graviditeten?

He he.. Akkurat nå ligger jeg i sengen og peset for jeg ryddet litt før jeg la meg! :-P Håper inderlig det kommer seg :-)

Jeg hadde det også slik! Kunne ikke gå og snakke samtidig liksom, da fikk jeg ikke til å puste nok:p
Føler det er litt bedre nå, 15+1:)

Det er som TLC2016 sier, vi har mer blodvolum nå og derfor jobber hjertet mer enn vanlig:)

Pjuh. Godt å høre at man ikke er alene :p

Back
Topp