Pust da, damer..

Aravis

Elsker forumet
Dette skjer jo hver gang facebook endrer seg også. Hyl og skrik og "jeg vil ikke ha det sånn, vi lager en gruppe som gjør at vi får det tilbake slik vi vil ha det"...

Husk, at de har drevet på i hele natt for å ordne saker og ting, så alt er vel ikke 100% på plass enda.
Det er vel bedre å komme med tips til dem, for å kunne gjøre siden bedre, enn å boikotte hele greia.

Vi blir nok vant til dette også!

Forbanna vanedyr! (inkludert meg selv, men prøver å være litt åpen.) emoticon

Jepp, det er nøyaktig samme syting og mas hver gang FB gjør noe, og det lages grupper som vil ha det gamle tilbake etc. En ukes tid nå, så roer det seg - men det er helt sprøtt hvor allergiske enkelte er mot endringer. Skulle tro det var en del av livet deres som falt sammen hver gang de måtte orientere seg på nytt i bruken av et nettsted.

Thi hi. Må le litt. Men det kan hende det hadde vært lurt å legge ut noe info om alt i forkant. Når jeg tittet inn i morges var jeg blitt til ny bruker og ingenting stemte. Visste ikke at ting skulle endres i det hele tatt jeg...

Bouncy the Butthead Slayer skrev:
Jepp, det er nøyaktig samme syting og mas hver gang FB gjør noe, og det lages grupper som vil ha det gamle tilbake etc. En ukes tid nå, så roer det seg - men det er helt sprøtt hvor allergiske enkelte er mot endringer. Skulle tro det var en del av livet deres som falt sammen hver gang de måtte orientere seg på nytt i bruken av et nettsted.

Ja, nettopp! Idiotisk irriterende. Jeg liker forandringer jeg, det er stort sett kos.

Back
Topp