pussing av tenner

Lon@

Forelsket i forumet
hvor flinke er dere til å pusse tenne til ungene om morgen og kveld, vi er flinke og har rutine på kveldene men er litt slurven om morgene,
he he har prøvd på alvors samtale med ungene om hvor viktig tannpussen er , ....he he lona nikker og er enig at det skal hu bli flinkere til så vi får se

Vi er flinke om kvelden, men ikke helt kommet inn i rutinen om morgenen. så får han flux da. Det er jo kveldens høydepunkt. [:D]

Jeg prøver så godt jeg kan..Men vesla vil så gjerne gjøra det sjøl =) hehe.. ikke alltid like lett...men kvelden er det viktigste...[:)]

Vi pusser fast morgen og kveld[:D] Pluss at på kvelden får han fluor tablett[:)]

signerer denne. nett som eg skulle sagt det selv[:D]:Vi pusser fast morgen og kveld[:D] Pluss at på kvelden får hun fluor tablett[:)]

vi har kamp hver gang vi skal pusse tenna , masse hyling og vrir seg runt  begge to, men noen ganger er lona flink og gaper  opp fint ,men ellers sliter vi igjennom , noen ganger tar jeg tann pussen i barnehagen , har liggende tannkoster og krem i veska ......tilfelle liksom

Tannpuss har blitt et mareritt! Før var det høydepunktet, nå hyler og skriker de så fort vi begynner... Pusser hver kveld, også får de fluortbl.

ORIGINAL: *Ania*

Vi pusser hver kveld!! Men om morgenen har vi ikke prioritert det enda..

samme her

Pusser tennene hver kveld, men kan gå i glemmeboka på morgningen da Vilde har det travelt med å begynne å leke...

Pusser fast hver kveld, men morgonen er vi ikke så flinke. Han syns det er gøy å pusse tenner, men vil helst klare selv. Også er han veldig opptatt av å bestemme hvem som skal hjelpe. Noen ganger skal mamma, andre ganger pappa [:D] 

har problemer med å pusse tennene til nathalie.hun biter sammen munnen så jeg får ikke beveget tannkosten,men gjør mitt beste da[:)]hun må ha noe å konsentrere seg om mens hun pusser de[:)]

Nå har jeg funnet et triks som gjør det lettere å pusse tenner. Hun får min tannkost og pusser tennene mine samtidig som jeg pusser hennes... (mest at hun får holde i min kost og stappe den i munnen på meg) Og etter tannpuss får hun fluor tablett. Det var populært det [:)]

Back
Topp