Pussig av tenner!!

Gullingen

Forelsket i forumet
Det å pusse tennene til lille gutt er enn stor kamp  både morgen og kveld. Han bare HATER å pusse tenner. Er det bare jeg som har en liten som ikke liker dette? Har dere noen tips til hvordan tannpussen kan gå bedre? Her prøver vi å synge, tulle, hoppe, le, leke og han får til og med lov til å pusse minne tenner med min tannkost bare for at det hjelper av og til!! Jeg er livredd for at han skal få hull eller gule tenner, derfor er tannpuss viktig for meg[:D][:D]

Prøvd å gi han sin egen tannbørste som han kan få holde på med? Det va det første æ begynte med t lillemor..sånn at ho sku bli vant t tannbørsten..

det er en evig kamp her også.. eneste måten å få det litt til på er å være han så han kan kikke seg selv i speilet mens han pusser. han gaper villig og blir ivrig når jeg tar frem børsten, men det blir bare et lite strøk med den før han ikke vil mer.. :(

ORIGINAL: IshavsPia

Prøvd å gi han sin egen tannbørste som han kan få holde på med? Det va det første æ begynte med t lillemor..sånn at ho sku bli vant t tannbørsten..

Han er vant med tannbørsten. Likte godt å pusse tenner helt til han ble 1år. Da ble det plutselig en stor kamp utav det! Men regner med det blir bedre etter hvert. Til nå må jeg tviholde han og pusse tann for tann!!

Jeg pusser tenna mine samtidig jeg, han pusser selv nå da. Så må han gjøre
det jeg gjør, pusse foran, på sidene, nede og gape for å ta jekslene osv.

Han skal faktisk pusse tenna sine når jeg gjør det [:D]

Back
Topp