Pussi "magefølelse"

Lilli

Betatt av forumet
Hei. Er det noen av dere som har opplevd mange måneder etter fødsel å føle noe som ligner på de første bevegelsene man kjenner når man er gravid, jeg har tatt flere tester og er ikke gravid, men av og til, helst på kvelden, kommer disse små "boblene". Jeg holder på å bli gal, mensen har kommet bare 3 ganger på snart 11 mnd. legen skylder på p-sprøyta, så den vil jeg slutte med. HJELP.

ja AKKURAT sånn hadde jeg det oxo.....føltes ut som det lå en liten inni der å sparka.....men det gjorde nok ikke det nei....spurte legen min om det, men han kunne ikke gi meg noe svar. Har alltid lurt på hva det var som gjorde det?

Heisann Lena[:)] Lurer bare på om du har en eller flere der inne? Må si du har enorm mage for bare og være 15 uker på vei[;)]

er det jeg sliter med om dagen....jeg vet ikke noe vettu[&:]og ul er ikke før 22 aug......det blir godt å få det bekreftet!Du synes oxo jeg er stor ja...?Jeg driver å sier at det er fordi jeg har barn fra før....men nå vet jeg snart ikke lenger!

Min mor var også utrolig svær med sitt siste og femte[:D] barn,men det kom ikke før litt senere! Blir spennende og se hvordan du ser ut på slutten[:)] Hvor mangen barn har du fra før da?

Back
Topp