Pusser opp!

marihewn

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Pusser opp barnerommet!

Har lagt golvbellegg (ser ut som parkett) :D Ble nydelig fint! SÅ har vi i helgen spikret opp veggplater på rommet Ble så bra! Nå venter vi bare på bekreftelse på kjønn så skal vi begynne å male!
Vi må vell etterhvert når d nermer seg lage en tråd med barnerommene til spirene vårres;)

Så gøy!!! Hvilke farger ser du for deg når du vet mer? (eller er det helt åpent enda...?)

Blir det gutt så tenker jeg en lyseblå farge på 3 vegger å en mørkere blåfarge på en langvegg:) Skal male stjerner over senga på den mørke veggen med den lyse fargen

Hvis det blir jenter tenker jeg d samme bare i lilla eller rosa Gleder meg til å komme i gang!:D

Skal du pusse opp noen??

Blir det gutt så tenker jeg en lyseblå farge på 3 vegger å en mørkere blåfarge på en langvegg:) Skal male stjerner over senga på den mørke veggen med den lyse fargen

Hvis det blir jenter tenker jeg d samme bare i lilla eller rosa Gleder meg til å komme i gang!:D

Skal du pusse opp noen??

Det høres veldig koselig ut! Gleder meg til vi får se bilder etterhvert, for det er påbudt!

Vi skal straks flytte inn i et hus vi skal leie, så blir ikke noe oppussing på oss. Heldigvis er huset veldig koselig så trenger ikke pusse opp noe heller. Det er en kjempesøt grønnfarge på barnerommet hvis jeg husker rett. LilleRuska må dele rom med storebror når hun blir stor nok.

Ja bilde kommer når det er ferdig

Åh det blir sikkert kjempebra!:) Er godt når man ser at man blir å trives i hjemme:)
Vi kjøpte hus i november så her har di hversitt rom:) Blir rart å skal gå inn på 2 soverome om kveldene å snike mens di sover:) hehe

Så koooselig! Er virkelig stas å pusse opp barnerommet. Vi malte to forskjellige farger før vi ble fornøyd med rommet til storesøster:)

Så kjekt med forberedelser. Husker det var stas å begynne på rommet! Ikke minst når det står ferdig:-)

Så morro:0)

Back
Topp