Pusse tenner!

Februar?

Forumet er livet
er det flere enn meg som har litt problemer med å pusse tenner? Når jeg pusser tennene så kjennes det ut som om jeg må kaste opp. Det er kjempe ekkelt og klarer ikke ha for mye i munnen på en gang. Er det bare meg eller?

har ikke hatt problemet - men jeg vet at sist jeg var gravid så ble det mye 'blodpussing'... hehe..

Usj ekkelt..

Nei har ikke problemer med det...
Blir du kvalm av tannkremen?
Mat og slikt smaker jo annerledes når en går gravid, så det er ikke rart om tannkremen også gjør det[:)]

Jeg blir ikke kvalm av tannkremen, men det føles som om det er for mye i munnen min og jeg føler at jeg må kaste opp. Enda det ikker er mye i det hele tatt. Liker ikke at tannbørsten er i munnen engang!

ORIGINAL: Alvani

har ikke hatt problemet - men jeg vet at sist jeg var gravid så ble det mye 'blodpussing'... hehe..

Usj ekkelt..

Signerer [;)]

Huff jeg sliter også litt med det.. [:'(]eller jeg får pusset tennene men jeg har sånn tunge puss på tannbørsten og jeg kan ikke komme nær tunga før jeg brekker meg.

Har vært gravid 3 ganger med denne (1 MA) og hver gang har dette hvert det første tegnet jeg har fått. Så selv om jeg brekker meg så må jeg bare pusse tunga for å bekrefte at symtomene fremdeles er der.. hehe helt høl i hue men man blir jo litt tussette[:D]

Jeg har ingen problemer med å pusse tennene og har i grunn aldri hatt det i mine svangerskap før heller.

ORIGINAL: Alvani

Usj ekkelt..

Back
Topp