Pusse, pusse, pusse :)

Snufla

Elsker forumet
Her i huset har vi satt i gang diverse oppussingsprosjekt i tillegg til at vi fortsatt ikke er heeeelt ferdig med andre prosjekter vi har hatt i høst :) ikke bare bare med en gravid som ikke kan bidra så mye og 2- åring. Men vi vil så gjerne pusse opp barnerom og bytte kjøkken før lillebror kommer :)

Med en fantastisk mann og svigerforeldre så går det meste bra.. :)

Det er også godt for meg å ha noe å organisere siden jeg går hjemme.

Noen andre med prosjekter på gang ??

Sent from my iPad using Tapatalk

Vi pusser opp ett hus, som samboer arvet av sin avdøde farmor! Så vi har nok og henge fingrene i ! :s ikke bare bare å renovere og pusse opp ett 3.etg hus! :(

pusser ikke opp, men har ett hus vi flytta inn i i oktober som vi holder på å "bo inn" enda - så har handleliste på Ikea som er LANG for å få møblert barnerommene og 2 gjesterom +++ Mye som trengs når man flytter fra leilighet til hus på 200kvm

Vi er akkurat ferdig å bygge leilighet i kjelleren som vi skal leie ut nå :) (ble ferdig i dag) har "bare "brukt 1 år på den haha. Nå er det datarom og babyrom som står for tur. Jeg begynner vel på en av delene i morgen vist formen tilsier det :) gleder meg skikkelig til å finne ut av hvordan babyrommet skal være :)

Så mange prosjekter.. :) Bra det ikke bare er oss som tar oss litt vann over hodet :D blir kjempebra når vi er ferdige da :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Vi overtok huset i oktober, så har hatt en hel høst med oppussing.. Samboer holder på med barnerom nå :-)

Kjøpte eit renoveringsprosjekt for 2,5år siden. Brukte 1år på å total renovere hovedetasjen før vi flyttet inn. I sommer bygde vi 80kvm terrasse med nedfelt badestamp, og nå står loftet for tur. Har som mål å bli ferdig med loftet frem til mai (loftstue og barnerom) alt skal isoleres, legge opp elektrisk, plate vegger, tak og gulv, male og innrede..
Siden det ikke blir noe ferie i sommer kommer vi til å prioritere mer prosjekter her hjemme, så det skal bygges garasje som skal tilknyttes huset + diverse hageplaner etter loftet er tatt.. Så ser vi hvor langt vi kommer :) Vi gjør alt selv, og da tar det litt lengre tid, men en sparer mye penger på det og så er det innmari gøy når en er ferdig og kan være stolt av resultatet :D

Greit å få ting på stell før de små melder sin ankomst :D Ingen prosjekter på gang her, men vi pusset opp i mitt forrige svangerskap. Fødselen gikk så treigt i starten, så sambo var hjemme og la nye plater i taket mens jeg lå å slappa av på føden :p

Nei har måtte sette alt på vent med mitt bekken....og to smårollinger:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Vi bygger på huset. Gang og bad, det MÅ være ferdig til deadline i månedsskiftet april/mai!

Sent from my HTC Desire S using BV Forum

vi kjøpte et rekkehus for 2 år siden å pusser opp enda.. planen er å pusse opp stua nå før minsten komme :) merker alt tar så mye lenger tid enn man tror! Blir litt frustrert :p

Back
Topp