Pusse pusse pusse...

*LT*

Betatt av forumet
Argh....så kjedelig det er å pusse sparkel, jeg vasket av veggene..så kommer sambo, vi skal ikke sparkle de hullene her da?? Og jeg bare: Gjør som du vil, om du gidder det så, det angrer jeg på....for det er JEG som må pusse sparkelen og JEG som må vaske veggene EN gang til :-( Bah...men da blir jo rommet hennes finere da (men han kunne tenkt på det før jeg begynte å vaske veggene første gangen).

Litt sutring fra meg [:D]

[:D] Vær glad for at du bare pusser sparkel på to hull - jeg har pusset helsparklede vegger i et helt rom - og DET er dritt skal jeg si deg!! Sparkle, pusse, sparkle, pusse, sparkle og pusse en siste gang... Eeeevighetsarbeid (som mannen tilslutt måtte overta, det rablet for meg [8D])
Nå er endelig soverommet vårt ferdig - men fordi pussing og sparkling er sånt drittarbeid så har vi faktisk brukt et år på det - ingen av oss som har hatt ork og gidd... [:D]

Det var ikke bare to hull =) Det var mange hull over hele rommet, jeg sa ta bare de verste...jada sa han, men skal si deg det ble flere enn det gitt :-/ Men nå er jeg ferdig med pussinga, så nå skal jeg bare vaske fort av veggene før det skal males her senere i kveld =)

Jeg sparklet og pusset alle hull i panelen, til og med spikerslagene, i stua/kjøkkenet før jeg malte. Dvs, minst 6 hull i hver panelfjøl. En skikkelig drittjobb, men du og du så mye finere det blir etterpå [:D] Veldig glad for at jeg gjorde det!

Koselig å være i gang med barnerommet da

Hehe sant så sant, det er å blir en drittjobb =) Men som sakt, resultatet blir mye bedre =) Skal bli godt å bli ferdig med malingen slik at rommet kan vaskes, og tingene hennes kan plaseres der inne, nå står de alle steder, i stua og soverommet vårt, i poser å div....så skal bli gått å bli ferdig =)=)

Hehe, sånn ser det ut her også. Ting over alt, i alle rom. Vi har nettopp fullført oppussingen, og det er utrolig deilig!! Maling er gjort, lister er på plass og alt er vasket. Har flyttet inn en kommode, og skal nå skru opp sengen og stellebordet/skapet. Blir så deilig å få alt som skal inn der, inn der [:D]

Hele stuebordet er fullt av vaskekluter, bleier, klær, sengetøy og kremer og oljer. Har ikke brukt bordet på mange mange uker [:D]

ORIGINAL: *dreamer*

Så flink du er! Men det er en skikkelig kjedelig jobb ja[:'(]
Det kommer ihvertfall til å bli kjempefint! Blir nok morro å komme i gang med malingen[:D]

Back
Topp