Pusse opp

kattiz_86

Glad i forumet
Tenkte vi skulle pusse opp rommet til den lille siden vi ikke har noe barnerom i huset.
Har utrolig lyst på Ole Brumm eller Dumbo tapet og prøver å google men finner utrolig lite.. Noen av dere som vet av noen nettsteder hvor de har slikt??

Vært å sett litt på butikker også, men dette er en liten by så ryktene begynner vel å gå hvis vi er for ivrige :) hehe

Nei, finner ikke noe på hjemmesidene deres. Trur det er Borge som har en disney serie [:)]

Vi fann nåkke veldig bra på nettet[:D] Store klistremerker som du fester på veggen. Sitter som bare det, men lette å fjerne når den "fasen" er over. Jenta vår har då prinsessetema[:D]

ORIGINAL: Lica76

Vi fann nåkke veldig bra på nettet[:D] Store klistremerker som du fester på veggen. Sitter som bare det, men lette å fjerne når den "fasen" er over. Jenta vår har då prinsessetema[:D]

Må si meg enig med deg Lica...bedre med hvite vegger(eller en annen farge) og så klistre på ulike tema i forhold til alderen....[;)] Vi har også noen prinsesser og sommerfugler på veggen[:D]

http://www.wallpaper-inc.com/cgi-bin/shop/search.cgi?k=Disney&category=

Utenlandsk da, men det går an å bestille [;)]

Ja, jeg har også sett på sånn klister tema, men så er det sååå fint med klassisk barnerom synes jeg da med bord å sånn :P hehehe

Finner vel noe :) Takk for tipsene deres jenter :)

Back
Topp