Pusse opp stua..

Pijah

Forumet er livet
Nå har jeg bestemt meg for å pusse opp stua mens mannen er ute av landet på tur, så slipper han å tenke på det.
Jeg får egentlig ikke lov å pusse opp her inne, for han mener det er bra nok som det er.. Men det "mener" han, kun fordi han ikke orker nok et prosjekt, han er egentlig litt misfornøyd med hvordan stua ser ut i forhold til resten av leiligheten.

Så, derfor har jeg fått med meg svigermor til å fikse litt her. Imorgen skal jeg helsparkle HELE stua (hurra[8|]), og torsdag skal vi legge tapet og male et strøk. Fredag kommer en venninne og skal hjelpe meg å male et strøk til, og så skal vi kose oss med pizza og litt godt drikke. [:D][:D]
Det blir så kjekt å overraske han, når han egentlig har lyst men ikke orker tanken selv. Er jammen meg ikke bare bare å skulle bruke hver eneste kveld og helg på å stelle i stand huset, når man helst vil leke med ungene og så slappe litt av om kvelden.
Det blir deilig å bli feeeeeeerdig! [:D][:D][:D]

Du må gjerne komme å hjelpe til du og, frøken! [8D] Så skal du få pizza og vin! [:D]

Det blir sikkert kjempefint!!! [:)] Lykke til. Og bilder vil vi ha. Både fær- og etterbilder. [;)]

Er det nå jeg skal si at jeg pakka vekk kameraet igår, så de før-bildene ble det dårlig med??
Jeg finner det ikke noe sted, tipper det havna neeeederst i en av hobbykassene mine da de røk til inn på boden igår..
Men, jeg lover jeg skal ta etterbilder! [:D] Imorgen skal jeg låne svigermor sitt kamera og, så får dere undervegs-bilder og. [;)]

Idag har vi helsparkla veggene på stua, herreminhatt! Det er litt jobb, men det gikk egentlig veldig fint. Svigerfar hjalp meg, han rulla på sparkelen og jeg glatta. Imorgen skal vi bare pusse lett over og så skal vi lime veggen.
Etter det skal vi henge opp tapet og male. Hvis vi rekker alt på en dag! [8D][8D]

Åsså har vi visst begynt så vidt med soverommet og.. Hurra for noe å gjøre! [8D][:D]

ORIGINAL: Pijah

Du må gjerne komme å hjelpe til du og, frøken! [8D] Så skal du få pizza og vin! [:D]

Ka, meg? [8D]

ORIGINAL: Hulder

ORIGINAL: Pijah

Ka, meg? [8D]

Ja, du ja! [;)][:D]

Morro a!
Kommer nok til å bli overraska når han kommer hjem han da!
Jeg vil også se bilder!![:D][:D]

Jeg er endelig ferdig og det ble veldig veldig bra! [:D]

Bilder kommer seinere, jeg er for trøtt i trynet til å orke å konsentrere meg om å laste inn bilder nå.

Gleder meg til å se!!! [:D][:D]

Så spennende!! Bilder bilder!! Elsker oppussing! [:D]

ORIGINAL: Vesla85

Så spennende!! Bilder bilder!! Elsker oppussing! [:D]

Jeg å!!!!!! [:D]

Back
Topp