Pusse opp kjøkken*bilde*

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Har lyst å pusse opp kjøkkenet i huset vi har kjøpt [:D] Det er mørk røde vegger [&:] og furu kjøkken med stygge benke plater..[:'(]

Fant fine benkeplater til 1000kr for 2 meter i sverige(må behandles litt) og det er jo billig for heltre plater [:D]

Også fant jeg fine kjøkken håndtak, men de koster 190kr pr stk til skuff og 150 til skapene....Noen som hvet hvor man kan får det billigere? Vil ha svarte i smijern siden jeg vil ha hvitt kjøkken[:D]

Vil ikke betale 4000kr bare i håndtak liksom, men vil ha de lit fine også[;)] 

Og når man har hvitt kjøkken, hvilken farge er fin å ha på veggen da?? Tenkt litt på noe cafelatte lignende, men redd det blir for lyst også??[8|]

Her er bilde av kjøkkenet som det er idag, vi har ikke flytta inn ennå[;)]

Du får mye billigere håndtak på ikea.Der har de svarte. Ellers så finns det jo billig håndtak på clas ohlson, biltema feks.
Jeg syns ikke caffe latt blir for lys til hvit, men du har jo mulighet til å ha mørkere også siden du har så stort kjøkken. Jeg ville også valgt samme farge i spisestua.
Lykke til[;)]

ORIGINAL: Kattepus

Du får mye billigere håndtak på ikea.Der har de svarte. Ellers så finns det jo billig håndtak på clas ohlson, biltema feks.
Jeg syns ikke caffe latt blir for lys til hvit, men du har jo mulighet til å ha mørkere også siden du har så stort kjøkken. Jeg ville også valgt samme farge i spisestua.
Lykke til[;)]

Ja jeg tror cafelatte blir fint jeg [:D] I enden av kjøkkenet er det stor åpning inn i stua/spisestua så lurer på om jeg nesten må la alt gå i samme farge?? Da vil det kanskje virke større??

ORIGINAL: ~Kine~

ORIGINAL: Rebecca85

ORIGINAL: Kattepus

Lykke til[;)]

Ja jeg tror cafelatte blir fint jeg [:D] I enden av kjøkkenet er det stor åpning inn i stua/spisestua så lurer på om jeg nesten må la alt gå i samme farge?? Da vil det kanskje virke større??

oj..så stort og fint kjøkken du kommer til å få!! vil nok hjelpe på å få det hvitt!!

Ja det tror jeg også [:D] Alt virker jo større da, også vil det forhåpentligvis se nytt ut da [:D]

Vi og har åpent mellom stua og kjøkkenet og har alt i samme farge (vanilje) og er kjempefornøyd med det[;)]

ikea har all ting.

Kanskje lysegråe vegger siden du ville ha svarte håndtak... Ellers er det jo mange fine lillafarger..

ellers så kan du jo bare lakke de håndtakene som sitter der nå.............

Back
Topp