Pusse opp campingvogn?

Turkistliv

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Marslykke 2016
Julegavene 2019
Juliknøttene 2022
Noen her inne som har pusset opp campingvogn? Vogna er OK, bare litt 80-90-talls :p
Så tenkte å male litt og trekke om puter og slikt. Noen som har gjort noe lignende og kanskje har bilder å dele? :)

Har gjort det. Vogna er fra 82. Ingen bilder. Men ett råd, kjøp måling til utebruk. Vi kjøpte innemaling og den ble stygg med en gang. En campingvogn får mye mer medfart enn huset ditt.

Har gjort det. Vogna er fra 82. Ingen bilder. Men ett råd, kjøp måling til utebruk. Vi kjøpte innemaling og den ble stygg med en gang. En campingvogn får mye mer medfart enn huset ditt.
Ett råd: ikke kjøp utemaling uten å vite hva som er i det. Utemaling skal ikke brukes innvendig pga kjemikaliene
Tusen takk for tips begge to! Skal ta det til meg! :D

Vi pusset opp en Caddy 89-modell :) Kjøpte nye madrasser og sydde trekk, både til senger og sofa. Fiksa kjøleskap/frys, bytte alt elektrisk (alt gammel ble revet ut, og inn med led). Den ble veldig fin etter hvert :) Det var et veldig kjekt prosjekt. Har kjøpt en større vogn nå, men vurderer også at den skal få en oppgradering, tross i at den ikke er så gammel. Tenker kul tapet på barnesoverommet, samt en fin våtromstapet på badet. Og så skal samtlige lys byttes til led (så ikke små barnefingre blir brent, samt at det bruker mindre energi, noe som er viktig da vi fricamper mye).

Vi pusset opp en Caddy 89-modell :) Kjøpte nye madrasser og sydde trekk, både til senger og sofa. Fiksa kjøleskap/frys, bytte alt elektrisk (alt gammel ble revet ut, og inn med led). Den ble veldig fin etter hvert :) Det var et veldig kjekt prosjekt. Har kjøpt en større vogn nå, men vurderer også at den skal få en oppgradering, tross i at den ikke er så gammel. Tenker kul tapet på barnesoverommet, samt en fin våtromstapet på badet. Og så skal samtlige lys byttes til led (så ikke små barnefingre blir brent, samt at det bruker mindre energi, noe som er viktig da vi fricamper mye).

Høres bra ut :) Vogna det er snakk om er en landhaus 1990-modell. I god stand bortsett fra noen vindu som må byttes og at den selvsagt er i den gode gammeldagse campingvogn-stilen :P Var det mye arbeid å sy trekk? Kjenner jeg kvier meg litt. Er ganske god i å sy (gikk søm på vgs) og på denne modellen er det både sånne "knapper" som går innover og glidelås. Huffameg liksom :p Blir kjekt å få utfoldet seg litt med den ihvertfall :)

Høres bra ut :) Vogna det er snakk om er en landhaus 1990-modell. I god stand bortsett fra noen vindu som må byttes og at den selvsagt er i den gode gammeldagse campingvogn-stilen :p Var det mye arbeid å sy trekk? Kjenner jeg kvier meg litt. Er ganske god i å sy (gikk søm på vgs) og på denne modellen er det både sånne "knapper" som går innover og glidelås. Huffameg liksom :p Blir kjekt å få utfoldet seg litt med den ihvertfall :)
Vi kjøpte madrasser som vi klippet til ny sofa. Ville ikke ha sånne boblete og knappete. Så det ble veldig moderne, helt slett med en fin grøntone. Litt vanskelig å sy, men det var tross alt første gang

Vi kjøpte madrasser som vi klippet til ny sofa. Ville ikke ha sånne boblete og knappete. Så det ble veldig moderne, helt slett med en fin grøntone. Litt vanskelig å sy, men det var tross alt første gang
Lurt :D Vet ikke helt om det er så lett å få til med tanke på buen som er på sofaen der, men får se hva det blir til :)

Så morsomt! Lurt på noe av det vi også. Mange fine steder..

Back
Topp