Pusse opp badet - pris?

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Noen som har pusset opp ett bad på 12 kvm? Hva betalte dere? Kvm pris?

Vi skal. Litt usikker på str. Absolutt alt må gjøres der, så blir nok minst 200.000.

Vi har plan om å ta badet nå i år, det er vel 9 kvadrat sånn ca om jeg husker rett. Aner ikke helt hav det vil koste, men ane meg at de blir dyrt

Er de god på pris?
Vet ikke hvordan prisen er sammenlignet med andre i grunn, men var utrolig profesjonelle og effektive. De har tatt det ene badet her og det kom på ca 230000,- på str med deres.

Dyrt men varer lenge. Vi må legge nytt tak på badet da de som bode her før ikke har lagt tak som tåler damp og vann ( ganske rart)

Vi totalrenoverte et bad for et par år siden på rundt 15 kvm, det var fra 1978 og slitent så det holdt. Vi gjorde ingenting selv, totalpris på alt (med fliser, boblebad, rør i rør og nytt sikringsskap) ble 320000. Verdt hver krone! Vi la litt ekstra penger i både fliser og interiør for at det skulle vare. Betalte oss også ut av å gjøre noe av jobben selv, det var herlig å få ferdig bad på tre uker.

Nå har vi dog flytta og jeg må innrømme at jeg savner det badet litt, men kommer nok ikke til å gjøre like omfattende renovasjoner med badet her, selv om det trenger litt kjærlighet.

Back
Topp