puslespill

lillemolla

Gift med forumet
liker deres barn å pusle??
Robin er veldig lite interressert i det. liker bare sånne "babypuslespill" der han får alt til med en gang. sånne vanlige puslespill gidder han så vidt å prøve på..
duplo og byggeting liker han heller ikke.eneste han liker er å bygge tårn av klosser.og så rive det ned igjen..[8|]

Nei. puslespill har hun ikke hatt så stor interesse for. Er eneste disse barnepuslespillene i tre, de får hun til.....

Da Endre var 2 1/2 år gammel, puslet han store puslespill på mellom 25-40 biter. Han elsker det!!!

tjaaa[8D]

han var veldig glad i å pusle..[:D] først sånn knottepuslespill som han va en reser på i flg ped.leder også begynte vi m vanlig.. og det var og gøy[:)]

men etter 2 års dagen da han fikk togbane har det mest gått i det og litt tegning av inneaktiviteter. ellers har det mest blitt utelek siden i vår. så da jeg dro fram et puslespill nylig så han bare dumt på det og stakk[:-]
det blir nok andre tider nå får vi håpe[;)]

duplo liker han litt. sitter ikke å bygger i timesvis da. men bygger et "tog" gjerne med vinduer og nebb[8D][:D] (de man enkle man kan henge sammen) 
duplo har jo endel kjøretøyer som kan bygges. det syns han visstnok er stas i flg bhg. så sånt skal vi ønske oss til jul[:)]

nå har ikke vi kjøpt noen duploleker til han siden han ikke er så glad i å bygge.her er det bilbane,togbane og biler det går i enda.de kan han holde på med lenge.å så liker han å lage "mat".serverer kaffe og pannekaker ofte.lurer på om jeg skal kjøpe kjøkken til han  til jul.[;)]

ORIGINAL: lillemolla

nå har ikke vi kjøpt noen duploleker til han siden han ikke er så glad i å bygge.her er det bilbane,togbane og biler det går i enda.de kan han holde på med lenge.å så liker han å lage "mat".serverer kaffe og pannekaker ofte.lurer på om jeg skal kjøpe kjøkken til han  til jul.[;)]

sånn er det her og[:D] så jeg har lrt på det samme[;)]

Nei, vi har faktisk bare et puslespill og det har han aldri brydd seg om[8|]

Han leker med togbanen, biler og av og til duplo. Nå for tiden bruker han mye tid inne i racerbilsenga si også[:)]

Vi har forøvrig en tv-slave[&:][&:]

Isabelle var glad i babypuslespill tidligere, vet ikke om hun har prøvd andre, vi har ingen i hvertfall, men mulig de har i barnehagen.

Ellers er hun veldig glad i å bygge, vet ikke hva hun bygger egentlig, for det er mest sambo hun bygger med (jeg har så liten fantasi, og blir så frustrert når hun ødelegger, at det er ikke moro å bygge med meg[&:]). Bygger mest med Duplo, av og til med treklosser.

Ellers er hun glad i å "lage mat" og servere kaffe, har sånn Brio-komfyr og diverse kjeler og servise.

Leker litt med dukkene sine også. DA føler endelig jeg at jeg har noe å bidra med også.[;)] Kan vise henne hvordan man kler på, bader osv.

Back
Topp