puslespill

pupple

Forumet er livet
hvor har de greie puslespill vår våre små??? som ikke koster flesk helst[8D]

ikke m knotter.. sånn valige m litt tykke brikker og ikke for mange brikker da.......

hørte d var noen på sparkjøp, men at de var så harde å sette sammen.

var just på en lekebutikk... de kosta jo en formue[8|] kanskje jeg er litt narvestad nå[8D]
libris her har elendig utvalg, men mener jeg har sett i en reklame[:-] må se på libris i byen (og senteret hvis der er der)

Gaute har bare et puslespill han[8|] Han pusler aldri med det, så da blir det til at jeg aldri ser etter puslespill når jeg er på lekebutikker. Kanskje han hadde pusla om han hadde et skikkelig puslespill[8|]

Jeg har selv sett litt etter puslespill til snuppa, men jeg synes utvalget er ganske dårlig [8|]

Isabelle har bare et puslespill, med 3 brikker og knotter på. Foreløpig tror jeg hun har nok med det. Vi kjøpte dette på ToysRus, og der hadde de MASSEVIS av puslespill. Var ikke dyrt heller, betalte mellom 50 og 100 kroner et sted tror jeg.

ORIGINAL: Glad70

Isabelle har bare et puslespill, med 3 brikker og knotter på. Foreløpig tror jeg hun har nok med det. Vi kjøpte dette på ToysRus, og der hadde de MASSEVIS av puslespill. Var ikke dyrt heller, betalte mellom 50 og 100 kroner et sted tror jeg.

Ok, der har jeg ikke vært [;)]

ORIGINAL: Greit!

ORIGINAL: Glad70

Ok, der har jeg ikke vært [;)]

På den lokale leketøysbutikken (Brio) hadde de skikkelig dårlig utvalg. Er ikke verdens største butikk heller da. Men ToysRus bruker jo å være store butikker (i hvertfall de jeg har vært i), med stort utvalg.

jeg har ikke gidda innom toys r us.. må vel d, der er d jo sikkert litt å velge i. den jeg var på hadde de billige og, men det var for større barn.

Back
Topp