Puslespill

LilleUllsokk

Forumet er livet
Septembermødre <3
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
Noen som har noen anbefalinger (gjerne link til nettbutikk)? De knottepuslespillene er for enkle.. Og så tror jeg 20 biter blir litt mye. Det er det jeg fant i butikken her :p
Hvilke puslespill liker deres barn?
1,5 år

Noen som har noen anbefalinger (gjerne link til nettbutikk)? De knottepuslespillene er for enkle.. Og så tror jeg 20 biter blir litt mye. Det er det jeg fant i butikken her :p
Hvilke puslespill liker deres barn?
1,5 år

Ark har masse puslespill som avanserer fra 2 til 8 brikker. Altså det er 4 puslespill med 2, 4, 6 og 8 brikker i samme pakke. Min var ikke klar for dem før litt etter 2 år da, men det er jo veldig forskjell på unger der og han hadde nok likt å pusle dem med en voksen tidligere uansett :p

Liker også å bruke memory som et puslespill hvor jeg legger brettet i esken og gir bare de kortene som hører til brettet. Så skal hn legge dem over riktig bilde.

Coop obs og leketøysbutikker. Kozmos hadde helt ned i to brikker (bildene på min sitt med to brikker er av ulike dyr/fugl og boplass/liggeplass. F.eks fugl og reir, hest og stall, høne og hønsehus osv).Det er altså flere i samme boks, men bare to og to hører sammen.

Takk for tips alle sammen :) Skal sjekkes ut! Tenker kanskje det er lurt med 4-6 brikker først til hun knekker koden :)

Ark har masse puslespill som avanserer fra 2 til 8 brikker. Altså det er 4 puslespill med 2, 4, 6 og 8 brikker i samme pakke. Min var ikke klar for dem før litt etter 2 år da, men det er jo veldig forskjell på unger der og han hadde nok likt å pusle dem med en voksen tidligere uansett :p

Liker også å bruke memory som et puslespill hvor jeg legger brettet i esken og gir bare de kortene som hører til brettet. Så skal hn legge dem over riktig bilde.

de pakkene med 4 forskjellige puslespill har vært populære her, men i likhet med deg var mine nærmere 2 år før de skjønte hvordan sette de sammen.

Ark har 40% på puslespill nå :)

bare vær litt obs for ark har en tendens til å ha 40% av førpriser som er unormalt høye slik at andre bokhandlere kan ha lavere fullpris enn ark sin tilbudspris. De har fått kritikk av Forbrukerrådet.

Vi har kjøpt et par på bokhandel, mener det var norli men har sett det på flere, med 6 brikker. De er veldig kjekk! :)

de pakkene med 4 forskjellige puslespill har vært populære her, men i likhet med deg var mine nærmere 2 år før de skjønte hvordan sette de sammen.

Kjøpte et par ulike sånne pakker, de var veldig fine! De med to var veldig enkle, men de med 4 og 6 brikker var foreløpig veldig fine :)

Kjøpte et med 2,4,6 og 8 brikker til min eldste da hun var 4,5 på Norli tror jeg det var. Ja, litt treig med puslespill, så hun ba om noe enkelt selv :)
Veldig populær hos både henne og broren som da var 1,5 - 2.

Kjøpte et med 2,4,6 og 8 brikker til min eldste da hun var 4,5 på Norli tror jeg det var. Ja, litt treig med puslespill, så hun ba om noe enkelt selv :)
Veldig populær hos både henne og broren som da var 1,5 - 2.

Barn er ulike :) Tror det handler mye om interesse.. Eldste her var ikke så interessert i puslespill heller..

Barn er ulike :) Tror det handler mye om interesse.. Eldste her var ikke så interessert i puslespill heller..

Tror jeg også :p min har likt disse litt, men er ikke kjempeonterssert. Sett barn på samme alder som er bedre til å pusle. Men de har jo som regel alltid sine områder hvor de er interessert og lærelystne.

Har nok hatt mye med interesse å gjøre ja. Hun har god tålmodighet med mye annet, men puslespill gir hun opp før hun ser på det omtrent. Perler derimot, det har hun styra med siden hun var 1 år. Broren er stikk motsatt ;)

Back
Topp