Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg aner ikke hvorfor det heter detPush-present? Hva er det og hvorfor heter det det? Hehe. Så mye rart man liksom skal få med seg [emoji85] Nei har ikke tenkt på noe gave ass, han får jo datteren vår! Og forventer ingen gave fra han jeg heller [emoji4]

Push present = pressepresangPush-present? Hva er det og hvorfor heter det det? Hehe. Så mye rart man liksom skal få med seg [emoji85] Nei har ikke tenkt på noe gave ass, han får jo datteren vår! Og forventer ingen gave fra han jeg heller [emoji4]
Det er nok meget mulig en sammenheng ift. navnet, ja. Men jeg skal sørge for å pushe han litt ut av komfortsonen ila fødselen ogsåPush present = pressepresang
Opprinnelig en påskjønnelse til mammaen,altså.

Sist kjøpte jeg en barnesangbok til far som han fikk noen mnd før fødsel slik at han kunne øve. Han var skikkelig dårlig på barnesanger, men har brukt boken flittig sammen med småen. Nå kan han mange sanger. Og han ble veldig glad og overrasket over å få gave helt ut av det blåVinn vinn for alle! Synes dog ikke det bør være noe krav med gave hverken den ene eller den andre veien.