Bare for gøy;
Er det noen som har fått eller håper på å få presse/push gave etter at babyen er født? Jeg og min mann hadde en prat om det forrige uke. Det var et helt ukjent fenomen for han, men jeg hadde nå syns at det var koselig etter et hard svangerskap. Babyen er jo den største gaven, men en blomsterbukett fra mannen hadde vært veldig koselig i tillegg synes jeg
vi er litt forskjellige der. Jeg elsker å gi en oppmerksomhet til folk, så derfor setter jeg nok ekstra pris på å få det selv også 
Er det noen som har fått eller håper på å få presse/push gave etter at babyen er født? Jeg og min mann hadde en prat om det forrige uke. Det var et helt ukjent fenomen for han, men jeg hadde nå syns at det var koselig etter et hard svangerskap. Babyen er jo den største gaven, men en blomsterbukett fra mannen hadde vært veldig koselig i tillegg synes jeg

Vet ikke om jeg får noe denne gangen

har selv også bursdag denne måneden så rekker for meg det.
trenger ikke være noe dyrt, men en liten oppmerksomhet er jo fint. Min samboer hadde heller ikke hørt om det før, jeg hintet til at jeg ønsker noe lite, men forventer ingenting da han ikke er en gaveperson 

Litt avlastning på kveld/natt hadde også vært en fin gave. En slags anerkjennelse av at man faktisk har vært gjennom en stor fysisk anstrengelse og kan fortjene litt hvile.