Pusen min ble påkjørt idag

MrsX

Glad i forumet
Det gikk heldigvis "bra", vært på røntgen og det er ingen brudd etc. MEn han har kutt i leppa si.. Måtte sy både i leppa og i tunga.. Stakkars lille "baby'n" min.. Og syns litt synd på meg selv også, den katten er bortskjemt! Også kosta det oss 1400kr. JEg betaler det selvsagt villig for jeg vil ikke at han skal ha det vondt, men passet ikke akkurat nå.. Men det hadde det vel ikke gjort uansett. Attpåtil måtte jeg reise fra han og dra på nattevakt [:(]

Stakkars pusen da! Svir fælt i lommeboka med sånt, men hva gjør man ikke for de vakre kjæledyra våres?
Er vel strengt tatt ikke sjåføren sin feil? [8D] Jeg har FLERE ganger holdt på å kjøre på katter for de plutselig løper ut i veien, man kan ikke være forberedt på det.

Neida, jeg skylder ikke på sjåføren, så sant ikke h*n gjorde det med vilje da.. Men det vet man ikke, mest sannsynlig ikke. Vo må jo stole såpass mye på "the human rase" [:D]
Men er sure peng ja.. Også er det jo ille synd på han da [;)]

ORIGINAL: Mrs X

Neida, jeg skylder ikke på sjåføren, så sant ikke h*n gjorde det med vilje da.. Men det vet man ikke, mest sannsynlig ikke. Vo må jo stole såpass mye på "the human rase" [:D]

Når hunden min ble påkjørt (og døde) hadde jeg lyst til å drepe personen som gjorde det!! Det var sån hit & run[:'(] Jeg blir skikkelig sinna, må tenke på at når man kjører på et dyr så er det noens kjæledyr[:@] Men desverre bryr de fleste seg svært lite virker det som.

ORIGINAL: Lillingen

ORIGINAL: Mrs X

Når hunden min ble påkjørt (og døde) hadde jeg lyst til å drepe personen som gjorde det!! Det var sån hit & run[:'(] Jeg blir skikkelig sinna, må tenke på at når man kjører på et dyr så er det noens kjæledyr[:@] Men desverre bryr de fleste seg svært lite virker det som.

Det var trist å høre. Ja det er vel mange tankeløse mennesker der ute, men håper inderlig at ingen gjorde dette med vilje. Men jeg kunne ALDRI har kjørt videre hvis jeg hadde truffet en katt eller en hund... [:@]

Back
Topp