Pusekattunger-bilderas! *ferdig*!

Grete71

Forumet er livet

Ja det var jo bildeRAS det... Kommer mer! Imageshack er ikke helt enig med meg visst....[&:]

Ferdig! [:D]

ORIGINAL: emk1982

ORIGINAL: Murmeldyr88

nommin så nydelige da...

Så nydelige, små skjønninger!!!!

ååå!! de var kjempe nydelige!! 

Gir opp imageshack for nå. Prøver igjen senere.... [:@][:'(]

Ååå, så søøt!!

Får aldri pusunger her igjen *sukk* Har nok katter her nå, har nettopp sterilisert 2 stk her, så da e hele gjengen min på 7 katter sterilisert og kastrert[:D]

Sånn, da nærmer deg seg slutten! Imageshack er absolutt ikke enig med meg, så dette tar visst tid....

Litt rar øyefarge de har fått i blitz'en da, men... [8D]

Mammamilla; ja de er kjempesøte alle sammen!!!!!! [;)][;)][;)]

Åååå..
Så mange fine bilder [:D][:D]

Rett før jeg kommer bort en tur for å kose med dem Grete [:D][:D]

Bare kom du! [:D] Du må jo nesten få se FØR april/mai hvilken du vil ha.. Men da reiser du kanskje ikke hjem igjen... [8|][8D]

Fy fader som jeg skulle ønske jeg tålte katt [:@] ble helt forelsket i den sorte m hvit smekke.

ORIGINAL: Grete71

Bare kom du! [:D] Du må jo nesten få se FØR april/mai hvilken du vil ha.. Men da reiser du kanskje ikke hjem igjen... [8|][8D]

Kan jeg ikke få bo hos dere frem til april/mai? [:D]
Bare kast ut han store guttungen så kommer jeg [8D]

ORIGINAL: 2007baby

Fy fader som jeg skulle ønske jeg tålte katt [:@] ble helt forelsket i den sorte m hvit smekke.

Den med mye hvitt på nesen? Ja den er søøøøøøøt! [:D]

ORIGINAL: mammamilla

Smart! "Kom deg ut, for nå kommer Mammamilla og skal passe på pusene!" [8D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: mammamilla

Smart! "Kom deg ut, for nå kommer Mammamilla og skal passe på pusene!" [8D][:D][:D][:D]

JAA [:D]
Men da har vi en plaaaan [:D][8D]

Ikke langt til Grete fra meg heller dah [8D][:D] Vil ha en pus til, men har nok med den vi har..

ååååh, nå savner jeg pusibeibiene mine[:D]

Men kastrert hannkatt og sterilisert hunnkatt gir vel ikke mange kattungene det[8D]

Back
Topp